Hjælp mig :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. august 2012

simone-baby93

Min 19 års fødselsdag nærmer sig kraftigt og JEG VED IK HVA JEG SKAL ØNSKE MIG! Min far trækker hele tiden i mig om hvornår han får en ønske liste fra mig da mine forældre snart skal til Bulgarien. Jeg kan slet ik komme i tanke om noget jeg kan ønske mig for tøj må jeg ik få mere af. Og sko vil de ikk købe til mig. Og gave kort syns de er for upersonligt. :/ ihhhhhhhhhh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Mor til Mike

simone-baby93 skriver:

Min 19 års fødselsdag nærmer sig kraftigt og JEG VED IK HVA JEG SKAL ØNSKE MIG! Min far trækker hele tiden i mig om hvornår han får en ønske liste fra mig da mine forældre snart skal til Bulgarien. Jeg kan slet ik komme i tanke om noget jeg kan ønske mig for tøj må jeg ik få mere af. Og sko vil de ikk købe til mig. Og gave kort syns de er for upersonligt. :/ ihhhhhhhhhh 

En parfume, smykker fra deres feriested, en fed taske, nogle dvd film, bøger (hvis du altså læser..), ting til lillepigen, Make-up, Smykkeskrin, et ur, en fotograf tur, Pyntegenstande, gardiner, sengetøj, nogle flotte stearinlys eller duftelys, bamser, nogle billeder i rammer af familien.. 

Anmeld

2. august 2012

Nadia&Daniel

Sandra + Mike skriver:

En parfume, smykker fra deres feriested, en fed taske, nogle dvd film, bøger (hvis du altså læser..), ting til lillepigen, Make-up, Smykkeskrin, et ur, en fotograf tur, Pyntegenstande, gardiner, sengetøj, nogle flotte stearinlys eller duftelys, bamser, nogle billeder i rammer af familien.. 

Gode ønsker

Anmeld

2. august 2012

Mor til Mike

Nadia&Daniel skriver:

Gode ønsker

Anmeld

2. august 2012

ESV

simone-baby93 skriver:

Hvad med noget selvforkælelse?
Ansigtsbehandling
Massage
Frisør
Og så videre

Anmeld

2. august 2012

simone-baby93

Det lyder meget fornuftigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.