Rulleskøjter og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.017 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2012

KittyCatta

Spørger lige for en veninde.

"Må" man godt rulle, når man er gravid? Hun er 6 uger henne, og har ikke lyst til at slippe sin hobby, som hun har dyrket i mange år efterhånden, og ruller mindst 50 km. om ugen?

Så derfor vil hun ikke være glad for at skulle slippe det, men hvis man ikke må, vil hun jo naturligvis stoppe med det samme, og prøve at finde en anden sportsgren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

M&N

KittyCatta skriver:

Spørger lige for en veninde.

"Må" man godt rulle, når man er gravid? Hun er 6 uger henne, og har ikke lyst til at slippe sin hobby, som hun har dyrket i mange år efterhånden, og ruller mindst 50 km. om ugen?

Så derfor vil hun ikke være glad for at skulle slippe det, men hvis man ikke må, vil hun jo naturligvis stoppe med det samme, og prøve at finde en anden sportsgren.

Tjo det ville jeg da synes hun kunne.

Der er jo risiko ved alt også rulleskøjter, men hvis en løber må blive ved må hun vel også? En der løber hver dag kan jo også falde og slå sig fx hvis det er det man tænker på.

Jeg ville sige ja og god fornøjelse til din veninde 

Anmeld

2. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Selvføljelig må hun blive ved med at løbe på rulleskøjter!

De sportsgrene man fraråder gravide, er kontakt sportsgrene hvor der feks er risiko for slag i maven osv. Vh stine

Anmeld

2. august 2012

Camilla30

Jep, må hun gerne

Anmeld

2. august 2012

_-Kathrine-_

Ja det må hun... Og iøvrigt, mega sejt!!

Anmeld

2. august 2012

simone-baby93

Prøv og forklar min kæreste det jeg har måtte lade mine dejlige rulle skøjter stå i skabet under hele min graviditet da han er bange for jeg falder.

Anmeld

2. august 2012

Michalala

Jeg vil ligesom de andre sige ja. Faren kan selvfølgelig være at falde. Men hvis det er noget hun gør meget er hun nok rimelig sikker. Og det er jo bare godt at holde sig i form. 

Selv har jeg cyklet knap20 km om dagen frem til uge ca34 hvor jeg gik på ferie og uge 35 var jeg på vandreferie. Kroppen skal nok sige fra hvis det blir for meget og det skal man så bare huske at lytte til den. 

Anmeld

2. august 2012

Kay

så længe hun ikke laver vilde ting så der er støre riciko for at falde skulle der jo ik være et problem... hun må jo sel vsagt være ret rutineret... så....

ved de fraråder skisport, da de fald jo godt kan være lidt hårde...  men tænker at det er jo ik helt det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.