mor-til-en-dejlig-baby skriver:
jeg har en gammel veninde fra barndommen af - som jeg har været bedste veninde med. Der er så gået en 2-3 år hvor vi ikke har talt sammen - men efterfølgende fundet hinanden igen. Det som jeg håber i herinde kan - er at hjælpe mig lidt!
det jeg er lidt træt af ved hende at det er mig der skal sørge for påhæng. Hun tilbyder jeg kan tage min kæreste med næste gang jeg kommer fordi - så han kan kan få indtryk af hende og hendes hund - som jeg har talt meget med ham om. Han er vildt spændt på at se hendes store vovse. Men jeg savner lidt, at hun selv præsentere mig for nogle :s og jeg skrev til hende - at det ik kun er sjovt at det er den ene der har påhæng med. Det forstod hun godt - men snakkede ikke mere om det. Jeg skrev da for at prikke lidt til hende - at hun ku invitere en god ven med - så min kæreste og ham ku bruge tid sammen - da min kæreste ikke er til alt det fnadder.. men ja han kan jo altid tage hjem hvis ikke han vil mere - men jeg forstår ik, hvorfor hun har så travlt med at jeg skal have påhæng med. I sin tid, var det os mig der sku skaffe fester, og præsentere hende for mine 'venner' men hun inviterede ikke mig om når hun holdte noget.. :s? og er stadig sådan i dag. det mig mig mig mig ! og jo, hun har mange flere venner end jeg har !

Har du tænkt på det faktisk kan være positivt? at hun vil møde din kæreste, fordi det er DIN kæreste. Og at hun ikke præsentere dig for hendes veninder og venner af angsten for at nogen "stjæler" dig, eller du måske begynder at kunne lide dem "bedre"?
Har selv en bedsteveninde, der er PRÆCIS sådan, hun tør næsten ikke præsentere mig for nogen da jeg før i tiden er blevet rigtig gode veninder med hendes veninder, altså hun har angst for at miste mig. Og det acceptere jeg selvfølgelig.
Snak med hende om det, det kan være der er noget du slet ikke havde troet.. Og personligt synes jeg ikke altid man bør møde ens veninders veninder, for det er jo DERES veninder..
Håber i finder ud af noget..

Anmeld