Stjålen cykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2012

PernilleogLouis

For 3 mdr siden var min bror og søster i palads bio og min lillebror fik stjålet sin ret nye cykel - nå han fik så forsikringspengene og købte en ny. Idag har de så været i palads igen og denne ganggik de begge stjålet deres cykler (min søsters er kun 5 dage gammel) - møgsurt. Nå men min søster mener ikke hendes forsikring dækker cykel tyveri - min lillebror mener heller ikke hans dækker da han købte sin på dba uden kvittering - nogen der ved noget om dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

pemiro

kicha skriver:

For 3 mdr siden var min bror og søster i palads bio og min lillebror fik stjålet sin ret nye cykel - nå han fik så forsikringspengene og købte en ny. Idag har de så været i palads igen og denne ganggik de begge stjålet deres cykler (min søsters er kun 5 dage gammel) - møgsurt. Nå men min søster mener ikke hendes forsikring dækker cykel tyveri - min lillebror mener heller ikke hans dækker da han købte sin på dba uden kvittering - nogen der ved noget om dette?

Det er lidt svært at sige noget om, da det jo kommer an på deres forsikringer.
Det eneste rigtige svar kommer vel ved at ringe til forsikringen.
Nogle forsikringer skal jo ikke bruge en kvittering, blot et udsagn fra en cykelhandler om hvad nyprisen er, og så beregner de ud fra det og ud fra hvor gammel man siger cyklen er...

Anmeld

2. august 2012

PernilleogLouis

pemiro skriver:

Det er lidt svært at sige noget om, da det jo kommer an på deres forsikringer.
Det eneste rigtige svar kommer vel ved at ringe til forsikringen.
Nogle forsikringer skal jo ikke bruge en kvittering, blot et udsagn fra en cykelhandler om hvad nyprisen er, og så beregner de ud fra det og ud fra hvor gammel man siger cyklen er...

Min søsters dækker ikke - hun opdagede da hun kom hjem at hun skulle ha købt noget ekstra ved forsikringen hvis den skulle dække cykler. Håber for lillebror de dækker men tak for svar

Anmeld

2. august 2012

FamilenStorm

kicha skriver:

Min søsters dækker ikke - hun opdagede da hun kom hjem at hun skulle ha købt noget ekstra ved forsikringen hvis den skulle dække cykler. Håber for lillebror de dækker men tak for svar

Hvilket forsikringsselskab har hun? For hos de fleste forsikringer dækker indbosforsikringen stjålne cykler.. Det er rigtig man kan tegne ekstra, men der fx hvis man har fn racer til 20.000+ kr...

Æv hvor er det surt med deres cykler..

Anmeld

2. august 2012

PernilleogLouis

FamilenStorm skriver:

Hvilket forsikringsselskab har hun? For hos de fleste forsikringer dækker indbosforsikringen stjålne cykler.. Det er rigtig man kan tegne ekstra, men der fx hvis man har fn racer til 20.000+ kr...

Æv hvor er det surt med deres cykler..

Har også sagt til hende hun lige skal ringe derind - i mit eget er det også som du skriver kun hvis man har en cykel til over 40000 man skal købe ekstra forsikring - hun har Codan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.