Gæt hvor langt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Vinker

jeg tror du er længere henne end man lige tror. Du er min. i uge 12. måske nærmere uge 15 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Frk-Lotusblomst

Uge 6.. Og ellers så snyder billedet så du er længere henne.

Anmeld

2. august 2012

lisesp83

Uge 10

Får vi snart svaret?

Anmeld

2. august 2012

Ma-lu

5

Anmeld

2. august 2012

MortilCilas

5 og 8 uger

Anmeld

2. august 2012

Kløver

Hvis jeg ikke vidste det, ville jeg ikke tro du var gravid, så jeg gætter på uge 6-12
Men svært at sige, havde været nemmere med før og efter billede, da baby jo ikke vokser over skambenet før uge 12-13, så hvis maven er vokset og du plejer at være tyndere, kunne jeg med den viden godt være tilbøjelig til at sige 16 uge

Anmeld

2. august 2012

Muhmi

uge 13

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Tak for gættene., har været på sygehuset i dag og det er desværre en graviditet uden for livmoderen. 

Er rigtig ked af det. Men da den ikke er gået til af sig selv, så skal jeg igennem en masse bøvl.. 

Lægerne gættede på 9 uge da de så maven, og jeg ville håbe jeg kunne sige at vi skulle være forældre... 

Anmeld

2. august 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej piger. Tak for gættene., har været på sygehuset i dag og det er desværre en graviditet uden for livmoderen. 

Er rigtig ked af det. Men da den ikke er gået til af sig selv, så skal jeg igennem en masse bøvl.. 

Lægerne gættede på 9 uge da de så maven, og jeg ville håbe jeg kunne sige at vi skulle være forældre... 

Det gør mig virkelig ondt

Anmeld

2. august 2012

christina92

Anonym skriver:

Åhh det er jeg ked af at høre  sender mange tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.