YES! Hvor er jeg heldig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Har tidligere skrevet herinde at jeg havde problemer med at få overført nogle fag fra mit udlandsophold og at jeg derfor med største sansynlighed ville komme til at skulle betale et halvt års SU tilbage OG tage fagene om herhjemme

MEN!!! Har lige fået et opkald fra SU-damen der havde min sag om at samtlige fag i dag er blevet godkendte og overført så nu er jeg FRIIIIIII

Det betyder at hele min sommer IKKE skal gå med at arbejde og spare op til de måneder jeg ikke ville få SU pga manglende ECTS points og men i stedet til BABY   OG - det betyder at jeg ikke skulle rende rundt og stresse over et ekstra fag under specialetiden / evt. graviditet, men bare sidde hjemme og nyde begge dele

JUHUUUUU!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Fiona78

Rosa skriver:

Har tidligere skrevet herinde at jeg havde problemer med at få overført nogle fag fra mit udlandsophold og at jeg derfor med største sansynlighed ville komme til at skulle betale et halvt års SU tilbage OG tage fagene om herhjemme

MEN!!! Har lige fået et opkald fra SU-damen der havde min sag om at samtlige fag i dag er blevet godkendte og overført så nu er jeg FRIIIIIII

Det betyder at hele min sommer IKKE skal gå med at arbejde og spare op til de måneder jeg ikke ville få SU pga manglende ECTS points og men i stedet til BABY   OG - det betyder at jeg ikke skulle rende rundt og stresse over et ekstra fag under specialetiden / evt. graviditet, men bare sidde hjemme og nyde begge dele

JUHUUUUU!!!!

Hvor er det bare lækkert for dig
Stort tillykke

Anmeld

11. maj 2009

Munder

Super godt, tillykke med det da

Anmeld

11. maj 2009

Mathilde

Ej hvor er det dejligt! Det må være en kæmpe lettelse

Anmeld

11. maj 2009

Moderator

Mathilde skriver:

Ej hvor er det dejligt! Det må være en kæmpe lettelse

Det er det virkelig også Har bare været så træt af de dumme regler der rammer os som virkelig gerne vil have vores uddannelse...

Og nu med et er hele situationen bare perfekt - det er næsten ikke til at fatte!!

Anmeld

11. maj 2009

Rasmine

Så gi'r hun nok en lille én, en lille én, en lille én....

Anmeld

11. maj 2009

Samus1983

Ej, stort tillykke med det...

Anmeld

11. maj 2009

Moderator

Mebach skriver:

Så gi'r hun nok en lille én, en lille én, en lille én....

Jeg gi'r sgu en balje et eller andet

Anmeld

11. maj 2009

Nemesis

fedest! så blev du lige 1 ton lettere. :-)

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.