Kønnet til Nakkefold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du et gæt på kønnet til Nakkefoldscanning ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

634 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Helloo

Svar på spørgsmålet

Min søster håber på at få kønnet afvide nu hvor jeg fik kønnet af vide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Frøken J.

Louise17 skriver:

Svar på spørgsmålet

Min søster håber på at få kønnet afvide nu hvor jeg fik kønnet af vide 

Jeg ville på ingen måde turde stole på det jeg fik at vide til NF, fordi man er så kort henne når man er til den scanning. Og det er så lidt der kan tippe gættet i den forkerte retning - At det stemmer hos nogen tror jeg egentlig mest er held. Der er jo 50/50 chance for at gætte rigtigt

Vi fik ikke et bud til NF

Anmeld

1. august 2012

Helloo

Frøken J. skriver:

Jeg ville på ingen måde turde stole på det jeg fik at vide til NF, fordi man er så kort henne når man er til den scanning. Og det er så lidt der kan tippe gættet i den forkerte retning - At det stemmer hos nogen tror jeg egentlig mest er held. Der er jo 50/50 chance for at gætte rigtigt

Okay. Jeg var 13+5 til Nf, og hun virkede slet ikke somom der var tvivl. Men tager til kønsscanning mandag for at være sikker

Anmeld

1. august 2012

Clisolka

Nej jeg fik ikke et gæt på kønnet til NF - jeg ville heller ikke turde tro på det pga. man ikke er længere henne. Til gengæld fik jeg kønnet at vide til MD-scanningen i stedet 

Anmeld

1. august 2012

twinny

Ja jeg fik det afvide og hun var meget sikker.

Hun sagde det er noget de er begyndt på og tage kursus i.

Anmeld

1. august 2012

K&S

Frøken J. skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.