Baby-lykken er her!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

BigHope13

Man kan nærmest fornemme lykken gennem skærmen. stort stort tillykke med både graviditeten og forlovelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Line8700

Tillykke med spiren inde i maven og ringen. Dejligt når alt ting flasker sig.  

Anmeld

2. august 2012

FrkRaarup

Åh... Hvor er I dejlige

Er lige ved at hyle! Det er simpelthen så stort for os, og når der er så mange der er næsten lige så glade for det, som vi er ... Det er SÅ dejligt

Så mange mange mange tak for alle de søde kommentarer

Da det er min første graviditet: tager jeg meget meget gerne imod råd og gode fif!

Til jer der også går og venter på miraklet: Det skal nok komme! Giv hovedet lidt ro og tænk på andre ting.. Det gjorde jeg! Og ja, det har virket

Kæmpe møøøøøz

Anmeld

2. august 2012

Frk.S

Ih, hvor dejligt.

KÆMPE stort tillykke!!! 

Anmeld

2. august 2012

FrkRaarup

Frk.S skriver:

Ih, hvor dejligt.

KÆMPE stort tillykke!!! 

Mange mange tak

Anmeld

2. august 2012

Ønskebarnet12

Ihh hvor dejligt!! Stort tillykke smukke

Anmeld

2. august 2012

Vinker

FrkRaarup skriver:

BAAABY- LYKKE

Ja, så hopper jeg med på babyvognen.

Efter 1½ år uden p-piller og masser forsøg er jeg nu blevet gravid! Lykken er slet ikke til at skjule, og har lyst til at fortælle hele verden om mit lille vidunder i maven!!

Mandag var vi til første scanning og alt ser fint ud. Jeg er 8+4 henne og baby har det godt..

Forventet fødsel 9 Marts.

Nå ja, iøvrigt blev vi forlovet for 14 dage siden. Vi havde været forlovet i 2 dage, da jeg stod med en positiv test <3

Lykke herfra

Møøøøøøøøz

åååh hvor fantastisk - kæmpe tillykke både med forlovelsen og den lille ny I har i vente

Anmeld

2. august 2012

Camillos

FrkRaarup skriver:

BAAABY- LYKKE

Ja, så hopper jeg med på babyvognen.

Efter 1½ år uden p-piller og masser forsøg er jeg nu blevet gravid! Lykken er slet ikke til at skjule, og har lyst til at fortælle hele verden om mit lille vidunder i maven!!

Mandag var vi til første scanning og alt ser fint ud. Jeg er 8+4 henne og baby har det godt..

Forventet fødsel 9 Marts.

Nå ja, iøvrigt blev vi forlovet for 14 dage siden. Vi havde været forlovet i 2 dage, da jeg stod med en positiv test <3

Lykke herfra

Møøøøøøøøz

stooort tillykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.