Ja som overskriften lyder, ved godt det er lidt klamt . Men jeg er bare så bekymret og ked over det . Så har bare brug for at komme lidt ud med det ..
Jeg har siden april i år, haft problemer med mit afføringsmønster, der ku gå mellem 4-10 dage mellem min afføring og skiftede mellem hård og tynd. Jeg tænkte det bare var lidt stress og at min mave ikke kunne klarer alle mine nattevagter . Men selvom jeg ikke tog nattevagter og var på ferie så havde jeg problemerne . :/ I juni begyndte jeg på anti depressiv medicin og det ændrede ikke noget . Jeg tog bare lidt afføringsmiddel engang imellem for at få tømt tarmen .. 
Igår fik jeg så de vildeste mave kneb og måtte på wc det var først fast og så tyndt . Hele aftenen følte jeg at jeg skulle stort på wc men når jeg kom derud kom der bare luft eller ingen ting . Jeg slog prutter hvor der ''fløj'' en slim klat ud :/
Tænkte jeg ville se tiden an ..
Men idag HELE dagen har min mave været mærkelig :/ Rumlet og følt jeg virkelig skulle stort på wc . Og jeg turde ikke slå en lille prut for jeg var bange for at der kom noget med ud . 
Så når jeg gik på wc så kom der igen bare luft eller ingen ting . MEn igen røg der en slim klat ud
Det var rosa . Ved ikke om det var blod eller aff ..
Jeg tog til lægen og han ville se mig akut .. Med det samme tænker man det værdste .. Og til lige med en fremmede læge .. Ikke særlig fedt . Han ville mærke min mave og have en finger i endetarmen . Men heldigvis havde jeg ikke så mange smerter lige der, så han sagde at det med en finger ku vente . Så imorgen skal jeg op og have taget adskillelige blodprøver og urinprøver . Og op til lægen igen fredag og have svar 
Jeg er helt grædefærdig og pisse nervøs ..
Jeg tænker cancer ! Jeg er selv i sundhedssektoren og det ku jo godt pege på tarmkræft . Jeg er dog kun 21 år ..
NOGLE DER HAR PRØVET NOGET LIGENDE ??
Anmeld