Skal man gøre noget? (Handle ved grænsen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Hvem?

Vi skal handle ind i Tyskland til vores bryllup og kommer i den forbindelse til at tænke på om man skal gøre noget, for at må købe så meget med hjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Rebecca55

Hvem? skriver:

Vi skal handle ind i Tyskland til vores bryllup og kommer i den forbindelse til at tænke på om man skal gøre noget, for at må købe så meget med hjem?

Ja man skal kontakte et eller andet når man skal handle stort ind, ved dog ikke hvad. Ellers risikere i at få en stor bøde og frataget alt hvad i køber.

Anmeld

1. august 2012

Hvem?

Rebecca55 skriver:

Ja man skal kontakte et eller andet når man skal handle stort ind, ved dog ikke hvad. Ellers risikere i at få en stor bøde og frataget alt hvad i køber.

Præcis, men hvem skal man li kontakte?

Told?
Grænsen?

I don't know......

Anmeld

1. august 2012

AnneBJ

Jeg mener det hedder sig, at man skal kunne bevise det er til eget forbrug = festen, fx vha. en kvittering for leje at festlokale eller lignende, men jeg er ikke sikker!

Anmeld

1. august 2012

Hvem?

AnneBJ skriver:

Jeg mener det hedder sig, at man skal kunne bevise det er til eget forbrug = festen, fx vha. en kvittering for leje at festlokale eller lignende, men jeg er ikke sikker!

Phu, den er svær - for festen holder vi hjemme - vi skal selvfølgelig vies i kirke, men hvordan beviser man li det?

Anmeld

1. august 2012

Michelle88

AnneBJ skriver:

Du har ret.. sådet li i tv den anden dag. hvis man fx. skal holde det i et forsamlingshus har man en regning derfra man kan vise

Anmeld

1. august 2012

AnneBJ

Hvem? skriver:

Phu, den er svær - for festen holder vi hjemme - vi skal selvfølgelig vies i kirke, men hvordan beviser man li det?

Prøvelsesattest/ægteskabserklæringen måske?

Anmeld

1. august 2012

AnneBJ

Michelle88 skriver:

Du har ret.. sådet li i tv den anden dag. hvis man fx. skal holde det i et forsamlingshus har man en regning derfra man kan vise

Det mente jeg nok 

Anmeld

1. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Hvem? skriver:

Ja, som de andre skriver, kvittering på forsamlingshus, invitation, osv - ALT dokumentation i har på, at i skal holde brylluppet

Anmeld

1. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
AnneBJ skriver:

Det har jeg også hørt at man skal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.