Vi skal have os en pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Sas1990

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Stort tillykke med den veloverstået MD, og med det er en pige. 

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Camilla30

Ihhh! Stort tillykke, dejligt at alt var fint og i orden

Anmeld

2. august 2012

KarinaA

Tillykke

mht. det der med t få kønnet af vide til en md scanning, og stole 100% på den, så velle jeg meget stærkt anbefale at købe en kønsskanning, jeg fik til md a vide at jeg ventede en lille sund og velskabt dreng... 

men efter en veninde (rettelse, flere ) havde fortaltom hvordan de ike kunne stole på det, ja så købte jeg en kønsskanning, og der var det sørme ikke en dreng mere .. men en lille pige  

husk det ikke er det de skal kigge efter, så derfor skyder de meget tit forkert og det er ikke fedt at have købt alt ind i forkert farve, tro mig ... snakker af erfaring  

Anmeld

2. august 2012

Sas1990

Camilla30 skriver:

Ihhh! Stort tillykke, dejligt at alt var fint og i orden

tak ja det var rigtig dejligt

Anmeld

2. august 2012

Sas1990

KarinaA skriver:

Tillykke

mht. det der med t få kønnet af vide til en md scanning, og stole 100% på den, så velle jeg meget stærkt anbefale at købe en kønsskanning, jeg fik til md a vide at jeg ventede en lille sund og velskabt dreng... 

men efter en veninde (rettelse, flere ) havde fortaltom hvordan de ike kunne stole på det, ja så købte jeg en kønsskanning, og der var det sørme ikke en dreng mere .. men en lille pige  

husk det ikke er det de skal kigge efter, så derfor skyder de meget tit forkert og det er ikke fedt at have købt alt ind i forkert farve, tro mig ... snakker af erfaring  

tak ja okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.