Akut-jordmor undersøgese imorgen i viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Mor1012

Efter flere mails frem om tilbage med en vicechef jordmor på viborg, skal jeg nu op til undersøgelse imorgen/samtale.

*Jeg er endt der ud at jeg faktisk ikke kan gå uden støtte, det gør så frygtelig ondt i højre balle og ben.. min højre side kan Ikke bære mig, jeg knækker sammen og går meget akavet og skævt.

Jeg har sagt jeg Ikke kan gå over tid med disse smerter, da det kun bliver værre. Jeg håber på det går over Når jeghar født, men det jo ikke sikkert, jeg ved jo ikke hvad der er galt

Hun ville aflaste mig i form af indlæggelse, men det går slet ikke, da jeg har Emilie og manden er igang med at lave vores tilbygning færdig så vi kan flytte værelser mm inden lillesøsters ankomst og han skal på arbejde igen på mandag efter ferie.

Desuden hjælper det heller ikke at bare Ligge!! dagene bliver værre og værre, selvom jeg slapper af uden børn og uden at tage nogen steder hver dag. Jeg ville gerne have prøvet akupunktur af en Jm, men de har først tid til akupunktur lørdag aften, da det ikke er alle som kan den behandling.

Så imorgen skal jeg derop kl 15 til samtale/undersøgelse. ved ikk hvad de vil gøre, indlægges skal jeg ikke. men jeg vil gerne sættes igang eller løsnes fosterhinder igen.

jeg har termin på mandag

tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

M (:

Held og lykke med samtalen imorgen! 

Anmeld

1. august 2012

Mor1012

M (: skriver:

Held og lykke med samtalen imorgen! 

mange tak <3 <3

Anmeld

1. august 2012

fairlady

det lyder som en iskiasnerve der driller. Det gør min også...dog ikke så slemt som din, lyder det til. Du kan gøre meget selv ved hjælp af en massagebold og udspænding.

Men ellers held og lykke med det hele

Anmeld

1. august 2012

Mor1012

fairlady skriver:

det lyder som en iskiasnerve der driller. Det gør min også...dog ikke så slemt som din, lyder det til. Du kan gøre meget selv ved hjælp af en massagebold og udspænding.

Men ellers held og lykke med det hele

heej jeg var til fysioterapeut igår , og hun mente det var diskusskiverne som havde flyttet sig pga overbelastning. men ja jeg havde os tænkt iskasnerve, men jeg har sat med masage pude og manden har lagt den på røven og ben af mig de sidste par dage, + varme pude mm.. intet hjælper.. kun værre og værre :/

Anmeld

1. august 2012

christina92

Åhh hvor får jeg ondt af dig!!  

Det lyder jo forfærdeligt.. Håber snart der kommer gang i den fødsel og at det hele går i sig selv når du har født.

Jeg sender dig hvertfald TONSVIS af vestøv og tanker om god bedring til sig

Anmeld

1. august 2012

merle2010

jeg have så forfærdelig ondt i røven, lænden og lårene 3 uger inden jeg fødte startede det..

jeg stoppede først med at have ondt i røven/ballerne for en uge siden og min søn er 5 uger nu...

ved ikke hvad det var, men noget af smerten var ømme muskler, da jeg spændte helt vildt i ballerne under veerne...

jeg føler med dig... tiggede om at blive sat igang 3 dage over termin, da jeg ikke havde sovet i 3 døgn pågrund af modningsveer og smerter...

jeg fødte 7 dage over termin af mig selv og hold kæft det var en befrielse...

de nægtede at sætte mig igang da jeg fødte af mig selv første gang også, gik 6 dage over tid...

og jeg var så drænet at jeg bare græd og græd tilsidst, ville bare føde NUUUUUUU...

føler med dig...

Anmeld

2. august 2012

Mor1012

merle2010 skriver:

jeg have så forfærdelig ondt i røven, lænden og lårene 3 uger inden jeg fødte startede det..

jeg stoppede først med at have ondt i røven/ballerne for en uge siden og min søn er 5 uger nu...

ved ikke hvad det var, men noget af smerten var ømme muskler, da jeg spændte helt vildt i ballerne under veerne...

jeg føler med dig... tiggede om at blive sat igang 3 dage over termin, da jeg ikke havde sovet i 3 døgn pågrund af modningsveer og smerter...

jeg fødte 7 dage over termin af mig selv og hold kæft det var en befrielse...

de nægtede at sætte mig igang da jeg fødte af mig selv første gang også, gik 6 dage over tid...

og jeg var så drænet at jeg bare græd og græd tilsidst, ville bare føde NUUUUUUU...

føler med dig...

Hejsa

dejligt at høre du har haft det på samme måde.. det er ikke til at holde ud :/ med denne smerte

jeg skal derop på viborg idag så må vi se, hvad de siger ?? om de vil lave en hindeløsning igen eller aftale tid til en igang sættelse evt. jeg vil bare ikke gå mere end et par dage over tiden, for det her bliver KUN værre

hvad er det som der sker med ens balle og ben, lænd.. er det babyens tyngde eller er det diskus skiverne som fysioterapeuten sagde ? har du nogen siden fundet ud af det

Anmeld

2. august 2012

fairlady

nå , godt du kom til fys, så! Håber for dig, at de vil sætte noget i gang, eller i hvert fald, at du snart føder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.