Efter flere mails frem om tilbage med en vicechef jordmor på viborg, skal jeg nu op til undersøgelse imorgen/samtale.
*Jeg er endt der ud at jeg faktisk ikke kan gå uden støtte, det gør så frygtelig ondt i højre balle og ben.. min højre side kan Ikke bære mig, jeg knækker sammen og går meget akavet og skævt.
Jeg har sagt jeg Ikke kan gå over tid med disse smerter, da det kun bliver værre. Jeg håber på det går over Når jeghar født, men det jo ikke sikkert, jeg ved jo ikke hvad der er galt 
Hun ville aflaste mig i form af indlæggelse, men det går slet ikke, da jeg har Emilie og manden er igang med at lave vores tilbygning færdig så vi kan flytte værelser mm inden lillesøsters ankomst og han skal på arbejde igen på mandag efter ferie.
Desuden hjælper det heller ikke at bare Ligge!! dagene bliver værre og værre, selvom jeg slapper af uden børn og uden at tage nogen steder hver dag. Jeg ville gerne have prøvet akupunktur af en Jm, men de har først tid til akupunktur lørdag aften, da det ikke er alle som kan den behandling.
Så imorgen skal jeg derop kl 15 til samtale/undersøgelse. ved ikk hvad de vil gøre, indlægges skal jeg ikke. men jeg vil gerne sættes igang eller løsnes fosterhinder igen.
jeg har termin på mandag
tak fordi du læste med 
Anmeld