Tandlæger på vestsjælland ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. august 2012

MariaKyedDK

Hejsa

Er der nogen herinde fra som ved om der findes en tandlæge på vestsjælland hvor man kan få lov at AFDRAGE hver Måned ????

det skal også helst være en god tandlæge...

håber meget på svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Hejsa

Er der nogen herinde fra som ved om der findes en tandlæge på vestsjælland hvor man kan få lov at AFDRAGE hver Måned ????

håber meget på svar.

Jeg opper den lige

Anmeld

1. august 2012

Clisolka

MariaKyedDK skriver:

Hejsa

håber meget på svar.

Hvor i Vestsjælland skal det være?

Anmeld

1. august 2012

LLN

MariaKyedDK skriver:

Hejsa

håber meget på svar.

Kan du ikke ringe og spørge nogle af dem i nærheden af hvor du bor?

Anmeld

1. august 2012

MariaKyedDK

Babymor2010 skriver:

Hvor i Vestsjælland skal det være?

slagelse , gørlev , korsør eller skælskør

Anmeld

1. august 2012

MariaKyedDK

LLN skriver:

Kan du ikke ringe og spørge nogle af dem i nærheden af hvor du bor?

jo det ku jeg sagtens, og er os min plan, men der er RIGTIG mange at ringe til , så det vil være super fedt hvis nogen herinde VIDSTE noget om nogen...

Anmeld

1. august 2012

bette bebs

Jeg tror alle tandlæger vil lave afdragsordninger. Bare sig det når du bestiller tiden, så de ved det.

Det kan være en god ide at bede dem om et overslag, så du ikke får et chok når du får regningen

Anmeld

1. august 2012

MariaKyedDK

hellemi skriver:

Jeg tror alle tandlæger vil lave afdragsordninger. Bare sig det når du bestiller tiden, så de ved det.

Det kan være en god ide at bede dem om et overslag, så du ikke får et chok når du får regningen

Nej det er bestemt ikke alle tandlæger du kan få lov at afdrage, nu har jeg snakket med 5 i slagelse hvor jeg ik har fået lov, jeg har fået lavet et overslag 2 gange, og det blir mange mange penge....

men det er derfor jeg spørger herinde, for det er MIG umuligt at finde en tandlæge hvor jeg kan få lov at afdrage

Anmeld

1. august 2012

Clisolka

MariaKyedDK skriver:

slagelse , gørlev , korsør eller skælskør

Øv, så kan jeg desværre ikke hjælpe  Jeg kender ingen tandlæger i de områder - havde det været Holbæk kunne jeg varmt anbefale min egen tandlæge 

Anmeld

1. august 2012

MariaKyedDK

Babymor2010 skriver:

Øv, så kan jeg desværre ikke hjælpe  Jeg kender ingen tandlæger i de områder - havde det været Holbæk kunne jeg varmt anbefale min egen tandlæge 

jamen det er os fint i holbæk , kan man afbetale hos ham ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.