Nick. JR. på finsk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. august 2012

fairlady

Andre der ha haft fornøjelsen af Nick. JR på finsk i dag?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

TNBC

fairlady skriver:

Andre der ha haft fornøjelsen af Nick. JR på finsk i dag?!

i dag nej.

men jeg har oplevet en del gange, at sproget lige pludselig er noget andet. Det er lidt maerkeligt at de ikke laegger maerke til det.

Anmeld

1. august 2012

fairlady

Yurie skriver:

i dag nej.

men jeg har oplevet en del gange, at sproget lige pludselig er noget andet. Det er lidt maerkeligt at de ikke laegger maerke til det.

ja det er noget underligt noget!

Anmeld

1. august 2012

TNBC

fairlady skriver:

ja det er noget underligt noget!

men det er laenge siden jeg oplevede det, da jeg ikke er i Danmark. Men det lidt irriterende naar man sidder med boern, for som os, forstaar de jo ingenting.

Anmeld

1. august 2012

fairlady

Yurie skriver:

men det er laenge siden jeg oplevede det, da jeg ikke er i Danmark. Men det lidt irriterende naar man sidder med boern, for som os, forstaar de jo ingenting.

nej... min datter synes jeg skulle skrue højere op for lyden, for hun kunne ikke høre hvad de sagde. Så måtte jeg jo forklare hende at det ikke hjælper at skrue op, da de snakker et andet sprog...

Anmeld

1. august 2012

TNBC

fairlady skriver:

nej... min datter synes jeg skulle skrue højere op for lyden, for hun kunne ikke høre hvad de sagde. Så måtte jeg jo forklare hende at det ikke hjælper at skrue op, da de snakker et andet sprog...

ja, men de laere det nok aldrig. gad vide om de overhovedet ved det?
Til tider er det vel bare en maskine der starter programmerne, for der kan jo ikke siddde nogen og trykke paa en kanp 24/7

Anmeld

1. august 2012

fairlady

Yurie skriver:

ja, men de laere det nok aldrig. gad vide om de overhovedet ved det?
Til tider er det vel bare en maskine der starter programmerne, for der kan jo ikke siddde nogen og trykke paa en kanp 24/7

ja det er det nok. Undre mig nu alligevel over at der kommer det forkerte sprog på. Det var på alle de 3-4 tegnefilm, min datter så.

Anmeld

1. august 2012

TNBC

fairlady skriver:

ja det er det nok. Undre mig nu alligevel over at der kommer det forkerte sprog på. Det var på alle de 3-4 tegnefilm, min datter så.

ja, det burde de jo tjekke foer de starter maskineriet igang.

men om de ved det, ved jeg ikke. Men det er irriterende at sidde og se et eller andet, og de saa begynder at snakke et andet sprog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.