Vi var til jordemoder tidligere idag, hvilket gik rigtig fint, jeg blev vejet til 64,5 kg. Så jeg har taget 7,5 kg. på i forhold til min startvægt.
Jeg er idag 28+2, og har siden 18. uge mærket meget liv. Hvilket jordemoderen også kunne se da jeg kom op på briksen og skulle have målt symfysemål og hjertelyd.
- Dog synes hun ikke der var helt nok hjertelyd, hun målte det til 110. Så hun ringede til svangreklinikken på sygehuset, hvor vi så kørte videre til, og fik kørt en CTG-kurve, som så fantastisk ud. Jordemoderen derude fortalte at hans hjerterytme bare skulle ligge mellem 110 og 150, og hans lå i gennemsnit på 130. Så det var bare fantastisk.
Men det gav alligevel lige en anelse usikkerhed - men alligevel kunne jeg heller ikke forstå der skulle være noget galt, når nu han mosler rundt døgnet rundt
Udover det, så fortalte min egen jordemoder, da hun mærkede på maven, da jeg lå på briksen, at han vejede lige omkring 1300 g. og at han lå med hovedet godt nede i bækkenet, så hun regnede ikke med at han ville vende sig, men at han ikke havde lagt sig helt fast endnu.
Men alt i alt - så en 'spændende' dag med en tur til jordemoder, sygehuset og så ovenikøbet at have 2 års dag med kæresten
Anmeld