Håber for dig at kvalmen og trætheden forsvinder igen, dog gør trætheden næppe, men kvalmen er der da heldigvis en chance for
Synes det er flot at du kan holde din mund med det, det kan jeg bare ikke, men måske er det bare nemmere jo flere børn man får... Hvorfor vil du egentlig holde det hemmeligt??
3 børn der skal være klar til at forlade huset kl 7

En tanke der var nok til at vi holdte ved Mathilde

Det skal nok gå, Daniel vil jo være 3½ når baby kommer til verden, så er det jo to store børn du har.. sådan da

Må erkende at jeg lidt på forhånd har opgivet at få mathilde blefri i løbet af sommeren, når der nu kommer en ny der skal pusles, mon så ikke også hun vil?? Men vi vil da prøve, men der vil ske så meget nyt og har lige læst i et baby-blad at af med ble og af med sut er dumt at prøve på når der er store forandringer (som baby) eller andre projekter igang (begge dele væk på en gang) Så tror jeg vil læse min datters tegn og se om hun er klar, det er ikke det magiske tal 3, der skal bestemme om det er tid...
Intet er klart.. Jo jeg har kigget baby tøj igennem og købt det vi manglede af neytralt.. Men mangler stadig at købe sutter, flasker, dutter og bleer... Det er nok lidt farligt, men i min verden er der jo to mdr. endnu = jeg forventer at gå over tid.... Så kommer denne 14 dage før, så tror jeg da ikke jeg er klar, for 14 dage før er jo om ca 4½ uge!!! Fuck, det var da egentlig en skræmmende oplysning :l
Men alt er bare så meget mere afslappende denne gang og pt. fylder den evt. mulighed for snarlig flyt mere end bebs.. Så har nok skubbet "gør-klar-til-baby" til efter vished om lejlighed, men kkunne da godt være jeg skulle til at overveje at købe lidt af det mere nødvendige samt vaske noget tøj
Anmeld