Trine S -I know you'r there....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Stumpen

Men hvor er du dog frygtelig stille i dag.. Mon chefen er i nærheden

Hvordan går det med graviditeten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Stumpen

Sig mig har du været online hele dagen uden at være det eller hva???

Anmeld

11. maj 2009

3rollinger

He he, Anja

Jamen, jeg havde et moede i formiddags ude af kontoret, saa derfor stilheden. Og bagefter skulle der lige nogen ting fra haanden.

Jeg ved ikke rigtig med denne graviditet. For det foerste er det vist foerste gang det kan ses saa lidt fordi jeg virkelig proever at passe paa hvad jeg spiser og de andre gange har jeg bare aedt saa man kunne se det hurtigere. Og da jeg ikke fortaelle det til nogen (eller til noeje udvalgte personer) saa er der ingen der ved det. Jeg skal foerst til gynaekolog den 25. saa hvis jeg kan holde taet saa laenge vil jeg fortsat holde det for mig selv. Og hvis maven ikke pludselig falder ud over livremmen saa jeg ikke kan disimulere.

Og hele weekenden har jeg haft det saadan jaevnt daarligt, med halvkvalme og traethed. Naermest som naar man bliver syg. Det har jeg heller aldrig haft foer. Og saa er jeg saadan lidt depri og forvirret. Jeg ved ikke hvad jeg vil, har ikke nogen ilusion. Jeg tror jeg maaske er ved at skide groenne grise ved tanken om at jeg skal have barn nummer 3  .

Idag skulle vi efter skole forbi farmor og hente en udklaedning til Daniel til paa torsdag, og saa sagde ungerne at de ville blive der. Det passede mig faktisk helt fint, saa nu flader jeg ud paa sofaen og ser Lost, som jeg aldrig har set foer.

Det var nok en laengere smoerre end du havde regnet med .

Er du ved at vaere klar til at se lillemanden eller lillepigen Ja, jeg ved godt det ikke helt er tid, men er alt klappet og klart?

Knus
Trine

Anmeld

11. maj 2009

3rollinger

Stumpen skriver:

Sig mig har du været online hele dagen uden at være det eller hva???

Ja, jeg tror jeg havde glemt at logge af i gaar paa hjemmecomputeren. Saa den har vist staaet taendt hele dagen online

Anmeld

11. maj 2009

Stumpen

Håber for dig at kvalmen og trætheden forsvinder igen, dog gør trætheden næppe, men kvalmen er der da heldigvis en chance for

Synes det er flot at du kan holde din mund med det, det kan jeg bare ikke, men måske er det bare nemmere jo flere børn man får... Hvorfor vil du egentlig holde det hemmeligt??

3 børn der skal være klar til at forlade huset kl 7 En tanke der var nok til at vi holdte ved Mathilde Det skal nok gå, Daniel vil jo være 3½ når baby kommer til verden, så er det jo to store børn du har.. sådan da

Må erkende at jeg lidt på forhånd har opgivet at få mathilde blefri i løbet af sommeren, når der nu kommer en ny der skal pusles, mon så ikke også hun vil?? Men vi vil da prøve, men der vil ske så meget nyt og har lige læst i et baby-blad at af med ble og af med sut er dumt at prøve på når der er store forandringer (som baby) eller andre projekter igang (begge dele væk på en gang) Så tror jeg vil læse min datters tegn og se om hun er klar, det er ikke det magiske tal 3, der skal bestemme om det er tid...

Intet er klart.. Jo jeg har kigget baby tøj igennem og købt det vi manglede af neytralt.. Men mangler stadig at købe sutter, flasker, dutter og bleer... Det er nok lidt farligt, men i min verden er der jo to mdr. endnu = jeg forventer at gå over tid.... Så kommer denne 14 dage før, så tror jeg da ikke jeg er klar, for 14 dage før er jo om ca 4½ uge!!! Fuck, det var da egentlig en skræmmende oplysning :l
Men alt er bare så meget mere afslappende denne gang og pt. fylder den evt. mulighed for snarlig flyt mere end bebs.. Så har nok skubbet "gør-klar-til-baby" til efter vished om lejlighed, men kkunne da godt være jeg skulle til at overveje at købe lidt af det mere nødvendige samt vaske noget tøj

Anmeld

12. maj 2009

3rollinger

Jeg maa indroemme at jeg har et minimum af kvalme, saa jeg kan nok ikke klage. Det var vist mere kombineret med weekendes traethed det virkede vaerst.

Jeg siger ikke noget fordi jeg KAN lade vaere. Det har jeg heller ikke kunne foer, de andre to gange, men der skal jo ske noget nyt. Og jeg har stadig ikke vaeret til laegen og faaet bekraeftet at alt ser normalt og fint ud. Det skal jeg den 25. og saa fortaeller ejg det nok saa smaat. Og saa har jeg en kollega der er 1. gangsgravid samt en ekskollega der ogsaa er det. Saa kan de faa den fulde opmaerksomhed lidt tid. Vi skal alle foede samme maaned , saa min chef er nok glad for at han fyrede hende der nu er ekskollega. Hun roeg pga krisen.

En anden mulighed er jo at goere Mathilde blefri foer babyen kommer eller hvad?

Skulle baby kommer foer tid, saa er jeg sikker paa at I nok ogsaa klare det. Saa suser manden da bare lige ud og koeber det sidste i en haandvending. At det saa ikke blvier det helt rigtige maerke og design som du ville have valgt, det gaar nok. Man finder jo ud af det, ikk

Jeg er ikke saadan en der er saa let at stresse. Ja, lige bortset fra den situation jeg staar i nu

Knus
Trine (som nok skal vaere mere online idag)

Anmeld

12. maj 2009

Stumpen

Jeg tror ikke Mathilde er klar endnu, hun sidder på toilet moregn og aften nu, men der var lige en episode i går der udgjorde at jeg er ret sikker på at det er for tidligt..

Hold da op tre kvinder indenfor samme månede -ligefør jeg godt kan forstå at arbejdsgiverne er forbeholdne overfor de fødedygtige qvinder

Det kvamle jeg havde i starten var heller ikke noget at skrive hjem om -i forhold til hvordan andre beskriver deres kvalme..
Jeg tor næsten godt at han kan finde ud af at købe det nødvendige -tøjet er jo købt, det var mere der jeg kunne forestille mig at han ville gå galt i byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.