Lejlighed udlejes i Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. august 2012

grøn · ært

95kvm/3,5 værelses lejlighed i Silkeborg udlejes! Der er to værelser, en stor stue og et rum til vaskemaskine og tørretumbler - stort nok til tørrestativ også. Der er entré, badeværelse og køkken - i køkkenet er der desuden et stort fadebur, hvilket giver god ekstra plads.

Lejligheden ligger på 1. sal i rolige omgivelser. Der er gåafstand til centrum, AQUA, indelukket, banegården (togene kan ikke høres) og handlemuligheder. Bageren ligger desuden 40 meter væk ;-P

Huslejen er 5.700 kr./mdr.

Vi bor selv til leje, men er ved at flytte i hus. Vi ejer ikke noget, men kontakt mig her eller på 2078 0573, hvis I er interesseret. Så kan jeg stille jer videre, til udlejer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Malene76

grøn · ært skriver:

95kvm/3,5 værelses lejlighed i Silkeborg udlejes! Der er to værelser, en stor stue og et rum til vaskemaskine og tørretumbler - stort nok til tørrestativ også. Der er entré, badeværelse og køkken - i køkkenet er der desuden et stort fadebur, hvilket giver god ekstra plads.

Lejligheden ligger på 1. sal i rolige omgivelser. Der er gåafstand til centrum, AQUA, indelukket, banegården (togene kan ikke høres) og handlemuligheder. Bageren ligger desuden 40 meter væk ;-P

Vi bor selv til leje, men er ved at flytte i hus. Vi ejer ikke noget, men kontakt mig her eller på 2078 0573, hvis I er interesseret. Så kan jeg stille jer videre, til udlejer :-)

Er lejligheden udlejet? Kender en der måske kunne være interresseret. Er der have eller tagterrasse? Hun er nemlig ryger, men ryger ikke indendørs.

KH Malene

Anmeld

1. august 2012

Mutti2B

grøn · ært skriver:

Hvor ligger den?

Anmeld

1. august 2012

grøn · ært

Malene76 skriver:

Er lejligheden udlejet? Kender en der måske kunne være interresseret. Er der have eller tagterrasse? Hun er nemlig ryger, men ryger ikke indendørs.

KH Malene

Nej - jeg har lige lavet indlægget i dag, så det er splinternyt ;-)

Der er ingen teresse, men der er undendørs areal. Haven er dog underboens (udlejers), men vi har altid fået at vide, at vi gerne må grille derude, have barnevogn og cykler stående. Desuden ryger underboen også udenfor, så hvis hun stiller sig derud og ryger, generer det ikke nogen :-)

Kh. Maj

Anmeld

1. august 2012

grøn · ært

Mutti2B skriver:

Hvor ligger den?

Lejligheden ligger i sydbyen :-) Også gåafstand til Silkeborg søerne iøvrigt.

Anmeld

1. august 2012

Mutti2B

grøn · ært skriver:

Lejligheden ligger i sydbyen :-) Også gåafstand til Silkeborg søerne iøvrigt.

Hi hi, ja det kunne jeg næsten regne ud ud fra det du beskrev (jeg bor selv i Silkeborg ). Men tænkte på adressen? Du kan evt bare svare i en pb.

Anmeld

1. august 2012

grøn · ært

2. august 2012

grøn · ært

4. august 2012

grøn · ært

4. august 2012

emsaroto

Jeg kunne godt tænke mig at se billeder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.