Vil lige dele lidt af mit liv med jer. Jeg er 18 år, min mand 21 og vores datter fylder et halvt år her d. 4 aug. 
Gennem mit liv, har der ikke været meget familie, og hvis der har været noget, har det været alkoholiker mm. Jeg mistede min far som 13 årig, julenat fordi han drak.
´Det var en rigtig hård tid. Jeg kom ud i noget skidt, grundet dårlig omgangskreds, og min mors og mit forhold, var ikke just noget at råbe hurra for. Jeg kæmpede med flere psykologer, og psykiater om at, få det bedere, men intet skete der, det var som alt var imod. MEN.......
jeg har ALTID vidst at, lykken ville komme til mig. Og det gjorde den også! Den 04/02-12 blev jeg mor, til en smuk lille pige, sammen med manden i mit liv, som elsker mig rigtig højt.. Mit og min mors forhold, er blevet perfekt, (har det været siden jeg fødte) - OG så har jeg en skøn, skøn lillesøster på 2 år. Indtil videre har vi boet, i lejlghed, og får at sige det mildt, jeg gider virkelig ikke bo der.! Og igen var lykken med mig, vi har sku fået hus pr. 2 oktober! Jeg føler at alt i mit liv, er som jeg ønskede det og nu, ja nu er det blevet sådan. Vi har både fået en smuk datter, en rigtig lækker bil, snart stort flot renoveret hus med nyt køkken, og badeværelse. Derudover er blomstre vores kærlighed.
JEG ER LYKKELIG!!!!

Anmeld