veloverstået JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2012

christina92

Ville bare lige fortælle at jeg har en pige i maven som bare har en rigtig fin størrelse! Imod al forventning lagde hun endda i den øverste del af kurven  Hun har stillet hovedet fast og JM tror bestemt ikke hun vender sig igen.

Og så fik jeg besked på at få måsen afsted til det fødselsdag forberedelse som sygehuset tilbyder, noget med at når jeg er så ung og tynd som jeg har, har hun ofte set at bebserne melder deres ankomst nogle uger før termin. Ved nu ikke helt om jeg tror på hende men skal da nok snart tage afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Ville bare lige fortælle at jeg har en pige i maven som bare har en rigtig fin størrelse! Imod al forventning lagde hun endda i den øverste del af kurven  Hun har stillet hovedet fast og JM tror bestemt ikke hun vender sig igen.

Og så fik jeg besked på at få måsen afsted til det fødselsdag forberedelse som sygehuset tilbyder, noget med at når jeg er så ung og tynd som jeg har, har hun ofte set at bebserne melder deres ankomst nogle uger før termin. Ved nu ikke helt om jeg tror på hende men skal da nok snart tage afsted

så nu kan du bare glæde dig over du kun har taget 0,5kg på smukke

Anmeld

1. august 2012

christina92

FrkZier skriver:

så nu kan du bare glæde dig over du kun har taget 0,5kg på smukke

Ja  JM sagde dog at siden det går mig sådan på så skal jeg se det på den anden måde, så jeg har taget næsten 8 kg. på. Altså fra de ca. 49kg til 57kg (selvom hun sagde det modsatte sidst)  Så jeg er jo godt med!

Anmeld

1. august 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Ja  JM sagde dog at siden det går mig sådan på så skal jeg se det på den anden måde, så jeg har taget næsten 8 kg. på. Altså fra de ca. 49kg til 57kg (selvom hun sagde det modsatte sidst)  Så jeg er jo godt med!

49 kg det godt nok heller ikke meget!! det sku godt du har taget lidt på igen så

Anmeld

1. august 2012

christina92

FrkZier skriver:

49 kg det godt nok heller ikke meget!! det sku godt du har taget lidt på igen så

Det er nærmest ingenting!! Lignede også mest et skelet

Så ja det er godt jeg er ved at være deroppe af igen

Anmeld

1. august 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Det er nærmest ingenting!! Lignede også mest et skelet

Så ja det er godt jeg er ved at være deroppe af igen

jeg har ikke vejet 49 kg siden jeg gik i 5klasse man

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.