Dorte w

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Stumpen

Hvordan går det med hussalget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Munder

Det går rigtig trægt..... Der er ikke meget gang i den, men heldigvis har vi jo ikke travlt. Måske vælger vi at blive boende og bygge ud en dag, men nu ser vi lige et par måneder til...... Vi elsker jo at bo her, det er simpelthen bare ved at være for småt.

Anmeld

11. maj 2009

Stumpen

Jeg synes da ellers jeg læste for nylig at boligsalget var blevet bedre igen, speciel for førstegangskøbere?? og det må jeres hus da indbyde til, hvis pladsen er træg med et barn...

Anmeld

11. maj 2009

Munder

Ja, men måske er det lidt for dyrt for førstegangskøbere, det indbyder nok mere til seniorbolig.

Aftalen med mægler udløber i august, så overvejer vi der om vi fortsat har det til salg eller vi tager det af.

Måske er det skæbnen, at vi bare skal blive boende..... for mere rentefald, for så kan vi snart låne til at bygge ud.

Anmeld

11. maj 2009

Stumpen

Har du ikke et link du kan smide ind eller har du gjort det?? Er helt i tvivl....

Anmeld

11. maj 2009

Stumpen

Det er et LÆKKERT hus Dorte, men prisen i forhold til rummenes størrelser........ Jamen nu kommer jyden jo op i mig.. Prøv og se hvad I kan få i Videbæk for lidt mindre

http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp;maeg ler3sessionid=5pH1KLdShf9LJYLlnTh3pmGQlJJT2pGJz8pf PnWynyyzLMPdyPWW!85147426?csref=boligsiden&fro msite=boligsiden&sagsnr=104401&forretnings nr=220068&page=PrivatBolig.jsp

http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=69208011&res=257 889c3-01d6-4554-b217-f23ee0892ca5&type=list

Det er jo helt vildt sådan en forskel der er på priserne i vores lille land...

Hvad er jeres planer/ideer mht udbygning??

Anmeld

11. maj 2009

Munder

Ja, man skulle bo i det jyske, så fik man helt sikkert meget mere bolig for pengene. Vores prob er jo, at vi skal ud i samme område og købe noget større, så der skal vi nok finde lidt flere mil. frem.

Vi havde overvejet at bygge en vinkel på, et badeværelse mere og nogle værelser, men der skal jo nok lige en arkitekt ind over.

Hvis vi ikke får solgt nu. Overvejer vi at skifte møblerne i stuen, så der bliver mere plads. Det kræver STOR overtalelse for at få manden til at skippe kæmpe skrummel sofaerne. Jeg er pænt træt af dem selvom man sidder godt.

Anmeld

11. maj 2009

Stumpen

Hvor vil I lave vinklen? Lyder da som en spændende projekt, men krævende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.