Ang hormon spiral!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Anonym trådstarter

Hej søde B-brugere!

Jeg jeg står og har en hormon spiral, og har været glad for den hidtil. Nu er jeg så begyndt at få mens lign. smerter tit og har blødt to gange i denne måned?
Nogle der har oplevet det?

+ at jeg har overvejet at få den fjernet, da min kusines spiral satte sig forkert, hun blev dårlig og det væltede ud med nyt og gammelt blod, så hun skulle have en operation og en masse blod!

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Hej søde B-brugere!

Jeg jeg står og har en hormon spiral, og har været glad for den hidtil. Nu er jeg så begyndt at få mens lign. smerter tit og har blødt to gange i denne måned?
Nogle der har oplevet det?

+ at jeg har overvejet at få den fjernet, da min kusines spiral satte sig forkert, hun blev dårlig og det væltede ud med nyt og gammelt blod, så hun skulle have en operation og en masse blod!

På forhånd tak!

Halløj !

Fik sat min op for en måned siden, og har blødt mindst en gang om ugen ! ikk fedt ..
Skal til lægen på fredag, så ved jeg om det er normalt

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Halløj !

Fik sat min op for en måned siden, og har blødt mindst en gang om ugen ! ikk fedt ..
Skal til lægen på fredag, så ved jeg om det er normalt

Det er bare møg irriterende!

Jeg har så haft min i 3-4 måneders tid

Anmeld

1. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Det er bare møg irriterende!

Jeg har så haft min i 3-4 måneders tid

Åh, hvor noget tis ! Står lidt og fortryder at jeg valgte den, men tja, må hellere se hvad lægen siger - det er sgu næsten penge ud af vinduet

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Åh, hvor noget tis ! Står lidt og fortryder at jeg valgte den, men tja, må hellere se hvad lægen siger - det er sgu næsten penge ud af vinduet

Jeg har det lidt på sammen måde. Jeg gav vidst 1200 kr

Før denne havde jeg en kobberspiral. Det noget L*RT!!
Men går bare ikke ind for p-piller osv. da jeg ikke kan lide alt det i kroppen. Så derfor valgte jeg spiralen

Anmeld

1. august 2012

Vidunderligeunger

jeg fik sat min op for en uge siden og har blødt uafbrudt siden,. hvornår stopper det?
Lorte dims til 1200 :/ 

Anmeld

1. august 2012

Sjl-msl-Mkl

Hey..

Jeg fik min i september mdr. sidste år. Det første lange stykke tid blødte jeg også på mærkelige tidspunkter, men nu er alt i den skønneste orden. Faktisk eer både min blødning og tiden sat merkant ned. 

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Vidunderligeunger skriver:

jeg fik sat min op for en uge siden og har blødt uafbrudt siden,. hvornår stopper det?
Lorte dims til 1200 :/ 

Tror også jeg blødte en uge efter. Møg irriterende. + jeg kan overhovedet ikke regne med hvornår min mens kommer :/

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Sjl-msl-Mkl skriver:

Hey..

Jeg fik min i september mdr. sidste år. Det første lange stykke tid blødte jeg også på mærkelige tidspunkter, men nu er alt i den skønneste orden. Faktisk eer både min blødning og tiden sat merkant ned. 

Åh så der er håb for ude

Anmeld

1. august 2012

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

Åh så der er håb for ude

jeg synes det er alle penge værd når først den har siddet noget tid..

Der er ikke andet for end at man dyrker sex i badet og at man tænker det går snart over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.