Så er der kun ca. 4½ måned tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. august 2012

bobbles

ja så er det jul!  og jeg elsker altså bare julen! Men!! Det koster penge, er i begyndt at spare op? vi er allerede begyndt at ligge til side for det koster jo bare helt vildt mange penge, og så vil vi hellere have en opsparing der luner så man slet ikke skal tænke på det problem, regner med at vi når op og har ca 10.000 som vi kan bruge på julegaver, vi har en rimelig stor familie så der skal bruges penge  tror der blev brugt ca 3000 kr bare på børnene sidste år( der er i alt ca 10 børn i familen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

MorDk

Jeg ELSKER også JULEN For første gang skal jeg holde min egen jul. Plejer at holde hos min mor... MEN i år ønsker vi at holde den selv. Så håber jeg min mor og søster har lyst til at komme og fejre julen med os. Nu må vi se...

Hmm... vi har faktisk ikke rigtig tænkt på at spare op. MEN vi bruger heller ikke så mange penge på gaver. Kun til vores egne børn *S*

Men det er altid en god idé at spare op til december måned...*S* Den er jo DYR i sig selv...

Jeg skal have købt små gaver til Bassens "julesok"

Anmeld

1. august 2012

bobbles

MorDk skriver:

Jeg ELSKER også JULEN For første gang skal jeg holde min egen jul. Plejer at holde hos min mor... MEN i år ønsker vi at holde den selv. Så håber jeg min mor og søster har lyst til at komme og fejre julen med os. Nu må vi se...

Hmm... vi har faktisk ikke rigtig tænkt på at spare op. MEN vi bruger heller ikke så mange penge på gaver. Kun til vores egne børn *S*

Men det er altid en god idé at spare op til december måned...*S* Den er jo DYR i sig selv...

Jeg skal have købt små gaver til Bassens "julesok"

Hehe herhjemme har vi også en julesok til vores store pige det er så "julemanden" der kommer engang imellem og lægger gaver og hver søndag i december kommer han også ja da det er en stor familie så skal der mange penge til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.