Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Hej Piger! Jeg vil bare lige sige at man lige for tiden kan få stofbleer fra småfolk til en 20'er stk. i "Ønskebørn" Købte selv 5 stk. lyserøde idag ♥
Hej Piger!
Jeg vil bare lige sige at man lige for tiden kan få stofbleer fra småfolk til en 20'er stk. i "Ønskebørn" Købte selv 5 stk. lyserøde idag ♥
Billigt
Øen skam de ikk er i RAnders De jo gode at ha hihi og gi i gave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TR skriver: Jeg ku godt tænke mig nogle Hvis det muligt , de har dem nemlig ikk i Randers ;(
Jeg ku godt tænke mig nogle Hvis det muligt , de har dem nemlig ikk i Randers ;(
Frk-Lotusblomst skriver: Det kan du tro det er søde..Hvilke nogen skal du have? Så vil jeg lige kigge efter dem. Vi kører her om 45 min.
Det kan du tro det er søde..Hvilke nogen skal du have? Så vil jeg lige kigge efter dem. Vi kører her om 45 min.
Wwwweeeeee
4 blå
1grøn ( hvis der er det, ellers blå)
2 lyserøde
Og 1000 tak søde
TR skriver: Wwwweeeeee 4 blå 1grøn ( hvis der er det, ellers blå) 2 lyserøde Og 1000 tak søde
Frk-Lotusblomst skriver: Så 7 stk i det hele. Velbekomme. Kan jo lige så godt.
Så 7 stk i det hele. Velbekomme. Kan jo lige så godt.
Jepper håber håber hihi
De har dem også i Kære Børn (Kgs. Lyngby) til den pris
Nadia&Daniel skriver: De har dem også i Kære Børn (Kgs. Lyngby) til den pris
Guuuud ja! Det er sgu da KæreBørn jeg mente.... haha skøre mig! Ej hvor piiiinligt! Sorry tøser!!!!
MorDk skriver: Guuuud ja! Det er sgu da KæreBørn jeg mente.... haha skøre mig! Ej hvor piiiinligt! Sorry tøser!!!!
Overvejede også at købe lidt lyserødt og lyseblåt (kan jo altid give dem i gave, altså den farve der ikke bliver brug for næste gang)
Nadia&Daniel skriver: Overvejede også at købe lidt lyserødt og lyseblåt (kan jo altid give dem i gave, altså den farve der ikke bliver brug for næste gang)
Sys altså også det var vildt billigt!!!!
MorDk skriver: Sys altså også det var vildt billigt!!!!
Og meget søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128