ShapeUp Appen, erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Orkide86

Hentede lige appen igår og er startet idag. 

Er der nogen der har prøvet den? og den har hjulpet?

Tror den virker lidt som madlog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Mirjam123 skriver:

Den har jeg ;D men kan ikk finde ud af at bruge den

Anmeld

1. august 2012

Frøken J.

Mirjam123 skriver:

Jeg har prøvet både den og madlog, og jeg synes den er alt for generel. Den har jo bare fx "sødmælksyoghurt" i stedet for de forskellige producenters yoghurter, og der kan være STOR forskel på kalorieindholdet i 2 forskellige sødmælksyoghurter fra 2 forskellige producenter. Så jeg slettede den hurtigt igen...

Anmeld

1. august 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Jeg har prøvet både den og madlog, og jeg synes den er alt for generel. Den har jo bare fx "sødmælksyoghurt" i stedet for de forskellige producenters yoghurter, og der kan være STOR forskel på kalorieindholdet i 2 forskellige sødmælksyoghurter fra 2 forskellige producenter. Så jeg slettede den hurtigt igen...

Du kan bare søge på det pågældende mærke så kan man finde rigtig mange forskellige

Anmeld

1. august 2012

Frøken J.

Månsson skriver:

Du kan bare søge på det pågældende mærke så kan man finde rigtig mange forskellige

Hmm okay - Men i og med jeg ikke havde fundet ud af det, må man sige at madlog er noget mere brugervenligt Især deres mobilversion

Anmeld

1. august 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Hmm okay - Men i og med jeg ikke havde fundet ud af det, må man sige at madlog er noget mere brugervenligt Især deres mobilversion

Ja det kan der være noget om men betaler man ik os for den?

Anmeld

1. august 2012

PernilleogLouis

Min veninde bruger den og syns den er et kæmpe hit - hun har tabt 13-14 kg indtil videre

Anmeld

1. august 2012

Frøken J.

Månsson skriver:

Ja det kan der være noget om men betaler man ik os for den?

Jo, 100 kroner for 10 uger. Det er jo ingenting, det er 10 kroner om ugen. Og taget i betragtning man måske normalt ville have købt 2 poser chips om ugen (derfor man er overvægtig) er vægttabsprojektet trods alt 30 kroner billigere om ugen

Anmeld

1. august 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Jo, 100 kroner for 10 uger. Det er jo ingenting, det er 10 kroner om ugen. Og taget i betragtning man måske normalt ville have købt 2 poser chips om ugen (derfor man er overvægtig) er vægttabsprojektet trods alt 30 kroner billigere om ugen

He he ja det er go logik

Anmeld

1. august 2012

KittyCatta

Jeg bruger den og er godt tilfreds. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.