Nolge Mac nørder tilstede???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. august 2012

FamilenStorm

Er der nogle mac"nørder" tilstede herinde...

Min livline er på rundrejse i USA, så ham kan jeg ikke få fat i...

Men tror jeg har "fucket" min browser op...

For det 1. så kan jeg ikke bruge den der tilbage knap på tastaturet, hvis man fx er inde på et indlæg, så kan man trykke på den, så går den tilbage til den forrige side..

Og så der hvor fanerne er, (de sider man har åben) De plejer at være "små" og nu er de laaange og brede...

Og de sidste så er mit google søgefelt forsvundet og brugte det nu meget...

Ved ikke om det er en del af opdateringen.. Men savner mit søgefelt og at knappen virker...

Nogle der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

RiUL

FamilenStorm skriver:

Er der nogle mac"nørder" tilstede herinde...

Min livline er på rundrejse i USA, så ham kan jeg ikke få fat i...

Men tror jeg har "fucket" min browser op...

For det 1. så kan jeg ikke bruge den der tilbage knap på tastaturet, hvis man fx er inde på et indlæg, så kan man trykke på den, så går den tilbage til den forrige side..

Og så der hvor fanerne er, (de sider man har åben) De plejer at være "små" og nu er de laaange og brede...

Og de sidste så er mit google søgefelt forsvundet og brugte det nu meget...

Ved ikke om det er en del af opdateringen.. Men savner mit søgefelt og at knappen virker...

Nogle der kan hjælpe??

Det er den nye opdatering, den har vi også fået, og den irriterer mig :s hehe

Men aner ikke hvordan jeg får "slet knappen" til at fungere som tilbage knap, men du kan vist trykke på det lille plus i højre hjørne, så åbner der sig en ny fane, og i www. feltet kan du også google, bare skriv f.eks. opskrift pandekager, så googler den det

Anmeld

1. august 2012

FamilenStorm

RiUL skriver:

Det er den nye opdatering, den har vi også fået, og den irriterer mig :s hehe

Men aner ikke hvordan jeg får "slet knappen" til at fungere som tilbage knap, men du kan vist trykke på det lille plus i højre hjørne, så åbner der sig en ny fane, og i www. feltet kan du også google, bare skriv f.eks. opskrift pandekager, så googler den det

Ihh hvor irriterende... Havde lige håbet det var mig der havde lavet ged i den, så jeg kunne få det tilbage igen...

Æv, så er funktionen med "sletknappen" måske helt væk? ÆV..

Ja fandt godt ud af at det fungere som søgemaskine os.. Skal man nok lige vænne sig til så..

Hmm, skal man trykke på andet end +-knappen? for hvis jeg bare trykker på den, så kommer der et + og hvis jeg trykker cmd + så gør jeg bare skærmen størrer (der lærte jeg igen lige noget nyt )

Anmeld

1. august 2012

FamilenStorm

Kunne lige se at det er cmd T at der giver ny fane...

Anmeld

1. august 2012

KittyCatta

Det irriterer godt nok også mig. Her kom det efter jeg installerede Mountain Lion. Men man lærer vel at leve med det!  haha

Anmeld

1. august 2012

KittyCatta

FamilenStorm skriver:

Ihh hvor irriterende... Havde lige håbet det var mig der havde lavet ged i den, så jeg kunne få det tilbage igen...

Æv, så er funktionen med "sletknappen" måske helt væk? ÆV..

Ja fandt godt ud af at det fungere som søgemaskine os.. Skal man nok lige vænne sig til så..

Hmm, skal man trykke på andet end +-knappen? for hvis jeg bare trykker på den, så kommer der et + og hvis jeg trykker cmd + så gør jeg bare skærmen størrer (der lærte jeg igen lige noget nyt )

Synes at det fungerer rigtig godt med at man bare kan skrive sit søgeord i feltet nu, fremfor at skulle bruge søgefunktionen. Det har jeg godt nok bandet meget over i tidens løb. 

Det er "cmd T" du skal bruge for at åbne en ny fane.

Anmeld

1. august 2012

modesty

Prøv at bruge en anden browser og se om problemet med de laaange vinduer forsvinder.

Anmeld

1. august 2012

FamilenStorm

KittyCatta skriver:

Det irriterer godt nok også mig. Her kom det efter jeg installerede Mountain Lion. Men man lærer vel at leve med det!  haha

Det håber jeg da... Men ihh kunne nu så godt lide det gamle

Anmeld

1. august 2012

FamilenStorm

KittyCatta skriver:

Synes at det fungerer rigtig godt med at man bare kan skrive sit søgeord i feltet nu, fremfor at skulle bruge søgefunktionen. Det har jeg godt nok bandet meget over i tidens løb. 

Det er "cmd T" du skal bruge for at åbne en ny fane.

Kunne godt lide mit søgefelt.. Men kan da også godt se det "smarte" i det andet... Skal nok bare lige vænne mig til det..

Anmeld

1. august 2012

FamilenStorm

modesty skriver:

Prøv at bruge en anden browser og se om problemet med de laaange vinduer forsvinder.

Hmm... Hvordan gør man det? Og ved du hvordan jeg får min "slet" knap til at virke igen? Så man kan gå tilbage på den...???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.