Er så spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

Camilla81

Hej Sofia,
Der er chance for du er gravid.
Hos nogen er brystspændinger det første tegn, det var det for mig endnu før jeg kunne testes positiv, jeg havde ikke en rigtig fast cyklus, et sted mellem 35 og 60 dage, men brystspændingerne gjorde at jeg tog en test hver lørdag morgen de første uger og den 2. var positiv.
Man kan godt stole på hjemmetest så prøv dig frem.
Mit lille vidunder er nu 6 mrd gammel og på trods af hun ikke var planlagt er hun det bedste der er sket for mig og hendes far.
Held og lykke

Hilsen Camilla og lille Klara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Sofia24

Camilla81 skriver:

Hej Sofia,
Der er chance for du er gravid.
Hos nogen er brystspændinger det første tegn, det var det for mig endnu før jeg kunne testes positiv, jeg havde ikke en rigtig fast cyklus, et sted mellem 35 og 60 dage, men brystspændingerne gjorde at jeg tog en test hver lørdag morgen de første uger og den 2. var positiv.
Man kan godt stole på hjemmetest så prøv dig frem.
Mit lille vidunder er nu 6 mrd gammel og på trods af hun ikke var planlagt er hun det bedste der er sket for mig og hendes far.
Held og lykke

Hilsen Camilla og lille Klara

Hej og Tak for dit svar!

Jeg har læst mig til, at hvis brystspændinger kommer grundet graviditet kan det komme allerede få dage efter befrugtning...
Kan også være det er kommet fordi jeg forventer mens om 1 uge..?

Der er ikke andet for, end at prøve at have tålmodighed

Klara er et dejligt navn! Tillykke med hende

Knus Sofia

Anmeld

12. maj 2009

Camilla81

Hej Sofia.
håber du kan bruge mit svar lidt. 
Min mor havde også brystspændinger de gange hun var garvid, det havde min søster dog ikke. 
Jeg har aldrig haft brystspændinger ved min mens, hvis du har så kan det jo bare være den der er på vej.
Babyer er nogle gange best når de ikke er planlagt...

Tak for de pæne ord.
Knus Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.