Hvor mange af os har ramt uge 12?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Muhmi

Jeg gjorde i går og er så i dag 12+1 henne

Hvornår skal i til nf-scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Brise75

Hej

Jeg er nu 13+2 og det er stadig lidt hemmeligt.

Desværre tilbydes der ikke NF i Grønland hvor jeg bor

Da jeg er så "gammel" (37) har jeg sagt ja til en fostervandsprøve. Eller jeg tror først jeg tager den endelig beslutning når lægen står overfor mig med kanylen. Jeg er MEGET utryg ved tanken om at få stukket en nål igennem maveskindet og helt ind hvor babyen er...

Men det betyder så at jeg skal til min første scanning allerede i næste uge, når jeg er 14 uger henne  Normalt sker det ellers først i 16. uge. Og i 15. uge har jeg så fået tid til fostervandsprøven

Åh jeg vil bare have det overstået! Så jeg kan slappe af og bare nyde babyen, som jeg er temmelig sikker på at jeg de sidste par dage er begyndt at kunne mærke tumle rundt derinde  

Anmeld

1. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg er også 12+1 i dag  Jeg skal til nf på mandag, men da jeg først får taget doubletesten i morgen, når jeg ikke at få risikoen at vide til scanningen. De vil så sende et brev, når de har resultatet  Men det er okay!

Hvornår skal du til nf??

/ Taco78 

Anmeld

1. august 2012

Dutti

Muhmi skriver:

Jeg er 12+4 i dag og var vil nf igår der var en meget levende og vild baby derinde, der var intet mindre end perfekt

Anmeld

2. august 2012

Fine_007

Tillykke allesammen!

Jeg er gået ind i 12 uge i dag 

Skal til nf den 15 august.. kan næste ik vente! 

Anmeld

3. august 2012

Mum33

Vi har været til nf i dag, og alt var bare super fint. Blev rykket en enkelt dag så termin nu hedder 13/2. Så fantastisk oplevelse.

Anmeld

4. august 2012

LMX

13+5 her hos os.

Var til NF scanning i onsdags. Fik et skidt tal (1:15) og var til moderkagebiopsi allerede torsdag morgen. Fik foreløbigt svar idag, som var positivt. Venter indtil videre en sund og rask pige.. Skal dog gennemscannes i uge 16 og 21 pga meget tyk nakkefold (5,6mm)

Vi ånder lidt lettet op og håber på positive svar fremover

Anmeld

4. august 2012

Muhmi

LMX skriver:

13+5 her hos os.

Var til NF scanning i onsdags. Fik et skidt tal (1:15) og var til moderkagebiopsi allerede torsdag morgen. Fik foreløbigt svar idag, som var positivt. Venter indtil videre en sund og rask pige.. Skal dog gennemscannes i uge 16 og 21 pga meget tyk nakkefold (5,6mm)

da hvad jeg kan for at alt er ok med bebsien

Anmeld

4. august 2012

Dutti

LMX skriver:

13+5 her hos os.

Krydser alt hvad jeg kan

Og tillykke med den lille pige

Anmeld

4. august 2012

LMX

Muhmi skriver:

da hvad jeg kan for at alt er ok med bebsien

Taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.