Storebror gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Lykkelig-Mor

Hej alle sammen.

Ja så kom jeg ind i dette nye forum og er da spændt på hvad det er for noget det her

Jeg vil gerne lige benytte min første "tur" herinde til at komme med et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med at svare på

Jeg venter en lille ny her d. 7 Aug 2012 (lige om lidt ) og i den forbindelse vil jeg gerne give mine 2 ældre drenge noget - en slags storebror-gave. Jeg ved godt nogle synes det er noget pjat og drengene er så store (5 år og 7 år), at de glæder sig i sig selv til at skulle blive storebrødre  Dog vil jeg stadig gerne de får en ting når lillebror er kommet til verden - måske det også har noget at gøre med de kommer hjem efter 10 dages ferie ved deres far, så mor her har savnet dem sååååå meget

Nå men jeg mangler lidt nogle ideér til, hvad jeg kan give sådan et par knægte.....  Det skal jo ikke være noget vildt, bare en ting, som de kan hygge sig med

Håber I kan komme med nogle gode idéer ?

Knus herfra Østjylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Ciss

Det kommer jo lidt an på deres interesser...

Jeg tænker, at det evn kunne være fint om de fik hver sin bog, som I så kan læse sammen, når du sidder og ammer/giver flaske til babyen. Sådan at den situation også bliver deres hyggestund med mor.

Eller også en ting, som de tidligere har fået at vide, at de var for små til - nu bliver de jo storebrødre, så nu er de jo store nok.

Uanset, til lykke med den kommende baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.