Hvor er du fra i Vestsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

prinsessechamp

Jeg kommer fra slagelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

grinbidderen

ej søde kvinder havde fuldstændig glemt dette indlæg, har i haft mødtes el noget ellere syntes jeg da det ville være vild dejligt at man kunne ses.. jeg kan ikke de to næste weekender men derefter kan vi godt..er i friske??

Anmeld

31. juli 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
grinbidderen skriver:

ej søde kvinder havde fuldstændig glemt dette indlæg, har i haft mødtes el noget ellere syntes jeg da det ville være vild dejligt at man kunne ses.. jeg kan ikke de to næste weekender men derefter kan vi godt..er i friske??

Tror ikke at der er blevet afholdt noget.
Jeg er frisk, kan bare ikke lørdag den 15. august

Anmeld

3. august 2009

grinbidderen

hvis der er nogen som er friske på at mødes kunne du jo blive den den 22 el 23 august..

Anmeld

13. august 2009

Callesmor

Jeg er fra Slagelse. Har Calle som bliver 2 år idag,en datter på 9 år og en drfeng på 10 år. Jeg vil da gerne være med på et møde... Kommer selvfølgelig an på hvor på øen det bliver da jeg ikke har bil osv.

Anmeld

13. august 2009

grinbidderen

jeg skal os med tog og bus osv og har osse været til baby træf i odense og kbh så jeg tager ik skade at at tage ligt langt så i siger bare til hvornår og hvor henne..

Anmeld

13. august 2009

grinbidderen

Callesmor skriver:

Jeg er fra Slagelse. Har Calle som bliver 2 år idag,en datter på 9 år og en drfeng på 10 år. Jeg vil da gerne være med på et møde... Kommer selvfølgelig an på hvor på øen det bliver da jeg ikke har bil osv.

og tillykke med drengen calle...

Anmeld

17. august 2009

H+S Skjolgborg.

I bor i Dalmose mellem slagelse og næstved ca...

Ikke langt fra skælskør eller fuglebjerg.

Nogle tæt på mig????.

Mvh Henriette

Anmeld

17. august 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

I bor i Dalmose mellem slagelse og næstved ca...

Ikke langt fra skælskør eller fuglebjerg.

Nogle tæt på mig????.

Mvh Henriette

Der skulle stå VI bor i Dalmose..

Anmeld

17. august 2009

grinbidderen

hej igen '

hvor mange er der som har lyst til at mødes???
jeg har desværre fundet ud af at jeg ikke kan i næste weekend da vi ska til sommerfest. men er frisk de andre weekender tror ik der dukker noget op lige pt... nogen der er friske??? og hvor kan det blive holdt henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.