"rigtige" sko hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Mother-love

Isabella er begyndt at gå selv og er blevet rigtig dygtig til det. Hun vil meget gerne gå ved siden af os i hånden. Vi har indtil nu brugt begynderskoene prewalk fra bundgaard. Men så tænker jeg at der jo ikke er en rigtig sål på. Og de bliver slidt meget hurtigt når vi går ude. Hvornår ville i købe nogle rigtige sko med sål på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

B&J

jamen hvis hun selv kan gå og i er ude og gå også jamen så er det da på tiden hun får nogle rigtige sko for ja de begynder sko bliver hurtige slidt

Anmeld

1. august 2012

Mother-love

B&J skriver:

jamen hvis hun selv kan gå og i er ude og gå også jamen så er det da på tiden hun får nogle rigtige sko for ja de begynder sko bliver hurtige slidt

Tak for dit svar. Ved du evt.hvilke sko der ville være gode, som stadig er lette i det?

Anmeld

1. august 2012

Isabella_mor

michelledam skriver:

Isabella er begyndt at gå selv og er blevet rigtig dygtig til det. Hun vil meget gerne gå ved siden af os i hånden. Vi har indtil nu brugt begynderskoene prewalk fra bundgaard. Men så tænker jeg at der jo ikke er en rigtig sål på. Og de bliver slidt meget hurtigt når vi går ude. Hvornår ville i købe nogle rigtige sko med sål på?

Det gjorde vi da han begyndte at gå han begyndte at gå en lørdag ig mandag fik han sine første par sko. 

Anmeld

1. august 2012

Mother-love

Isabella_mor skriver:

Det gjorde vi da han begyndte at gå han begyndte at gå en lørdag ig mandag fik han sine første par sko. 

Ok nogle idder til nogle gode opstartssko?

Anmeld

1. august 2012

Isabella_mor

michelledam skriver:

Ok nogle idder til nogle gode opstartssko?

Vi fandt ecco sko på tilbud tror det var i skoringen. De har også tilbud nu. De er rigtig gode både ecco og bundgaard.. Så det er klart et par mærker jeg kan anbefale

Anmeld

1. august 2012

2721

Som de andre skriver, synes jeg også bare hun skal have et par rigtige sko

Jeg ville gå ned i en sko butik hvor de har forstand på at vejlede med børnefodtøj og så få hjælp til hvilke der vil passe til lige netop jeres datter.
Hos skoringen kan man betille en tid og få vejledning til det

Anmeld

1. august 2012

B&J

michelledam skriver:

Tak for dit svar. Ved du evt.hvilke sko der ville være gode, som stadig er lette i det?

vi købte ecco til at starte med ellers skofuss egen sko de er også super gode syntes jeg

Anmeld

1. august 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
michelledam skriver:

da min søn skulle have sko spurgte jeg i en skobutik og de sagde at kan han gå 15-20 skridt helt selv skal de have rigtige sko.

Anmeld

1. august 2012

Mother-love

Puslingen skriver:

Som de andre skriver, synes jeg også bare hun skal have et par rigtige sko

Jeg ville gå ned i en sko butik hvor de har forstand på at vejlede med børnefodtøj og så få hjælp til hvilke der vil passe til lige netop jeres datter.
Hos skoringen kan man betille en tid og få vejledning til det

Ja jeg har været nede i dag og har fået et par fine sko til hende. Dog skide dyre men man vil jo gerne de har nogle ordentlig sko som er gode for hende. Så må det jo koste lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.