Sleebee, voksi, comfi-bag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.312 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

TbCp

Og hvad de nu ellers hedder. (C)

Jeg har købt den man kan få i Silvan. Mener det er den der hedder en comfi-bag.
Er der mon andre her der har sådan en?

Nå men vi har været super glade for den... men nu er Liva snart den alder hvor hun skal til at have sele på i den... og så kommer problemet, der er nemlig ingen huller til selen, heller ikke nogle forsyede som man selv skal sprætte op, som jeg kan høre der er i den "ægte" voksi.
Hvad gør i andre? Er der mon nogle "usynlige" huller jeg har overset?!? (?)

Håber nogen kan hjælpe... på forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Muffinmus

nope..der er bare ikke huller i de billige:-)
Hvis du er ferm med nål og tråd kan du sikkert selv lave dem:)

Anmeld

29. maj 2009

elias

sidder lige og læser om slee bee posen fra silvan, og er helt enig i at den er kanon, men hvad angår huller til seler, ja de er der ikke men der er lavet klar til dem, det er bare en meget svag tråd de har brugt, så den er lige til at sprætte op. så selvom den er billig, har den alt det den behøver, min Elias har ihvertfald været rigtig glad for sin og han blir snart 1 år og den blir brugt hver dag i barnevognen, med sele

Anmeld

29. maj 2009

little-star

jeg har en fra bilka af og der er forsyede huller i som man bare lige skal sprætte op, så er der plads til selen.

men mon ik du selv ka lave nogle huller til selen hvis du er lidt ferm med en symaskine?

Anmeld

4. juni 2009

DK

De fleste symaskiner (hvis de er bare under 15 år gamle) har automatisk knaphul funktion, som er det du skal bruge.

Hvis du kan finde en der har en symaskine, så ved de sikkert også hvordan man laver et knaphul. Symaskinen gør det selv, så styrer man bare hvor langt at knaphullet skal være, i dit tilfælde, så langt som breden af selen.

Det er super nemt. Vi lærte det i folkeskolen!!!! Øv jer evt. på noget andet stof først

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

TbCp skriver:

Nå men vi har været super glade for den... men nu er Liva snart den alder hvor hun skal til at have sele på i den... og så kommer problemet, der er nemlig ingen huller til selen, heller ikke nogle forsyede som man selv skal sprætte op, som jeg kan høre der er i den "ægte" voksi.
Hvad gør i andre? Er der mon nogle "usynlige" huller jeg har overset?!?

Jeg har samme problem med vores voksipose. Jeg troede at der da var huller til barnevogns selen i den, men de huller jeg tænkte på var dem hvor hanken til bærepladen havde siddet i, men så vidt jeg kan se kan de ikke bruges til selen ???

Anmeld

19. juni 2009

TbCp

Vinker skriver:

Jeg har samme problem med vores voksipose. Jeg troede at der da var huller til barnevogns selen i den, men de huller jeg tænkte på var dem hvor hanken til bærepladen havde siddet i, men så vidt jeg kan se kan de ikke bruges til selen ???

Gud hvor er det længe siden jeg har svaret på det indlæg
Kunne slet ikke huske jeg havde skrevet det...

Jeg var selv henne og skille posen ad, klippe huller gennem pose og dyner og sy kanterne. Det fungere ganske fint

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

TbCp skriver:

Gud hvor er det længe siden jeg har svaret på det indlæg
Kunne slet ikke huske jeg havde skrevet det...

Jeg var selv henne og skille posen ad, klippe huller gennem pose og dyner og sy kanterne. Det fungere ganske fint

Ja kan godt se det er laaang tid siden du har skrevet det

Synes bare det er underligt hvis der ikke er lavet huller i en ægte voksipose - så har de da ikke tænkt ret langt!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.