Andre der sidder hårdt i det økonomisk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. august 2012

2børn2

Ja.. der må da være andre der sidder hårdt i det økonomisk...

Vi har gjort det længe og nu hvor der kun er et år tilbage inden vi er færdig med et lån vi betaler 4600kr på om måneden så er det altså bare rigtig, rigtig hårdt nu...

vi har tilsammen ca. 5000kr at leve for. Mad, tøj, uforudsete, mobil, tandlæge osv osv ... om måneden... 4 mand...

Det er altså ikke altid lige sjovt.. så ville høre om jeg kunne trøste mig med at vi ikke er de eneste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Kamilla-m

Vi er en familie på 5, hvor af to ble børn og en med mme.
Vi har ca 6500kr til alt inkl benzin (min kæreste har 40 km frem og tilbage på skolen hver dag så min 80 km om dagen, og vi får ikke kørslen dækket.
Jeg synes ikke med planlægning at det er så svært

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

Lige for tiden er i ikke de eneste der sidder hårdt i det...

Jeg har ikke fået SU i juli eller august og min mand har ikke fået SU i den her måned fordi vi desværre står på venteliste til et hold på skolen og derfor ikke er berettiget til SU... Så nej, i er ikke de eneste der sidder hårdt i det, for vi har sådan ca. 0,- at leve for i den her måned... Vi prøver at søge hos kommunen om en enkeltydelse, så må vi se om de vil give os den...

Men kram til jer, det er aldrig sjovt at sidde med mindre penge end man er vant til...

Anmeld

1. august 2012

2børn2

Muhmi skriver:

Lige for tiden er i ikke de eneste der sidder hårdt i det...

Jeg har ikke fået SU i juli eller august og min mand har ikke fået SU i den her måned fordi vi desværre står på venteliste til et hold på skolen og derfor ikke er berettiget til SU... Så nej, i er ikke de eneste der sidder hårdt i det, for vi har sådan ca. 0,- at leve for i den her måned... Vi prøver at søge hos kommunen om en enkeltydelse, så må vi se om de vil give os den...

Men kram til jer, det er aldrig sjovt at sidde med mindre penge end man er vant til...

Uha... nej er da heller ikke sjovt.. øv bøv.. håber da snart der sker noget for jer!!

Anmeld

1. august 2012

Moar2011

2børn2 skriver:

Vi har gjort det længe og nu hvor der kun er et år tilbage inden vi er færdig med et lån vi betaler 4600kr på om måneden så er det altså bare rigtig, rigtig hårdt nu...

vi har tilsammen ca. 5000kr at leve for. Mad, tøj, uforudsete, mobil, tandlæge osv osv ... om måneden... 4 mand...

Det er altså ikke altid lige sjovt.. så ville høre om jeg kunne trøste mig med at vi ikke er de eneste...

vi er 2 voksne og 1 barn. vi har 5000 derud af skal der os være 2000 til benzin om måneden.

Anmeld

1. august 2012

2børn2

MortilMogL skriver:

Vi er en familie på 5, hvor af to ble børn og en med mme.
Vi har ca 6500kr til alt inkl benzin (min kæreste har 40 km frem og tilbage på skolen hver dag så min 80 km om dagen, og vi får ikke kørslen dækket.
Jeg synes ikke med planlægning at det er så svært

Ja jeg ved godt planlægning klarer det.. og vi klarer den også.. det er bare ikke altid lige sjovt at skulle vende hver 50 øre for at se om der er penge til det

Anmeld

1. august 2012

JanetBJ

Kender det .. ligenu er budgetkontoen i minus 8000, fordi kæresten ikke har haft indtægt de sidste to måneder, fordi kommunen mente at han ikke var berettigt til kontanthjælp, nu har han så fået su - 1444 kr som udeboende !!! fordi han er uder 20, er han forældreafhængig, og hans forældre tjener kassen, så det går ud over ham

Anmeld

1. august 2012

Wimmie

Lige nu ser det nogenlunde ud, men jeg skal på SU til februar og så bliver det hårdt som alenemor, da jeg skal til at betale af på en stor hustabsgæld - adr! Og jeg kommer til at pendle til skolen.

Men det går nok - jeg er optimistisk 

Anmeld

1. august 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi er 3 herhjemme med max 4000 kr. om måneden til ALT inkl. mad...

ved faktisk ikke om vi stadig har så meget da der jo lige er kommet det ekstra der hedder vuggestue til lillemanden...

vi får gennemsnitligt udbetalt 19.000 om måneden, udfra det betaler vi hver måned 2*8300 over på budgetten og 300 over på en opsparingskonto.

19.000-16.600= 2400 kr....

wow havde jeg ikke lige regnet efter tidligere.. så kan jeg da bedre forstå at vi pludselig har måttet nuppe lidt fra opsparingen de måneder jeg fik mindre barselspenge...

Vores ene lån er færdigbetalt til næste år så der er lys forude...

Vi betaler allersidste afdrag på det sidste lån januar 2014 og så er der kun vores kreditter tilbage og det tager ingen tid da der så er ca. 4.000 om måneden når lånene er væk...

Vil så også lige tilføje at dette absolut ikke er vores sværeste økonomiske tid.. da vi startede sammen kæreste og jeg alene havde ca. 500 kr at leve for pr. mdr efter regninger så lige nu føler vi stadig vi lever i luksus...

Anmeld

1. august 2012

Lunae

2børn2 skriver:

Du er bestemt ikke den eneste. Vi er 3 herhjemme og har ca 4300 kr til mad, bleer, mobil og alle de uforudsete udgifter!

Det er vildt stramt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.