Hvad er nu det for noget pladder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Skifreaken

Min lille søn på 4 mdr. besluttede sig for i nat at vågne kl. 23.40 og være vågen til kl. 1. Jeg er alene med ham i hverdagene, da hans far arbejder på sjælland, vi har et ekstraværelse som jeg har benyttet et par gange, da jeg ikke har kunnet sove i starten, da vi var alene pga hans babylyde, moslen rundt i sengen i søvne osv. så kunne lade alle dørene stå åbne så jeg kunne høre ham hvis det var mere "alvorligt". Så gik ind på ekstraværelset da jeg godt kunne høre hvor det bar hen med hans uro og han plejer nemlig først at spise ved 1.30-2 tiden om natten.

Jeg var ellers lige samme dag begyndt at lave 2 flasker med 200 ml i, da han indtil videre kun har fået 165 ml per gang, men da jeg synes han ofte var begyndt at tømme dem helt, ville i hvert fald til natten sørge for at han fik alt hvad den kunne trække. Så kl. 19 fik han 200 ml og spiste stortset det hele, så jeg tænkte, HURRA, nu sover han sikkert meget længere end kl. 2, - men der kan man så blive så snydt

Håber sørme ikke det er en ny vane for ham

Hvordan spiser jeres små (ca. 4 mdr) babyer om natten?

Hilsen Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Marts<3

Storm er godt nok 5 mdr om er par dage. Men hans sove og spise vaner har ikke ændret sig... 

Ligesom dig, så var vi også ved at blive sindssyge af hans møven i vuggen. Han ligger og sparker som 10 vilde heste. Vi er nu nået der til hvor vi har vænnet os til det. 

Men han sover fra mellem 19.30-21 til kl 05-06 med i alt 3 flasker. Men vi laver kun 180 ml. Og han spiser ca 120-140 inden han daser om igen:-)

Der går ikke en nat hvor jeg ikke tænker på, at jeg godt gad han kunne nøjes med bare 1 flaske:-) Heldigvis falder han hurtigt i søvnen. Har endnu tilgode at han vågner midt om natten og ikke vil sove mere. Tilgengæld sker det, at han begynder og vågne mellem 04.00-05.00! Det er sindssygt... Gaaaaab Zzz.....

Anmeld

1. august 2012

Skifreaken

Puha, 3 flasker!! så skal jeg da vidst ikke klage. Bettemanden sover også omkring 19.30-20.30 stykker og spiser normalt først igen ved 1-2 tiden og sover så stooort set til 6-7 stykker og så plejer jeg at trække den til 7.30 Så håber faktisk at det bare var en engangsforseelse han arbejdede sig ud i, her sidste nat :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.