latterlige økonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Anonym trådstarter

Ja det er hvad det er!!! I dag er det d. 1 aug og vi har 1269 kr i plus på kontoen - til en HEL mdr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ØV! Hvor jeg hader at sidde så stramt i det!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Ja det er hvad det er!!! I dag er det d. 1 aug og vi har 1269 kr i plus på kontoen - til en HEL mdr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÆV ÆV det er ikke sjovt!

Kram herfra!

Anmeld

1. august 2012

Kamilla-m

Anonym skriver:

Stort kram til dig
De er hårde og trælse de mdr hvor man har mange regninger.
Håber i finder en løsning..

Anmeld

1. august 2012

tikka

Anonym skriver:

øv.. det er bare slet ikke sjovt.. her står der heller ingenting på kontoen i denne mrd.. håber i klarer jer igennem, og næste mrd ser lysere ud...

Anmeld

1. august 2012

Moar2011

Anonym skriver:

øv øv det giver bare søvnløse nætter

Anmeld

1. august 2012

MorDk

MortilMogL skriver:

Stort kram til dig
De er hårde og trælse de mdr hvor man har mange regninger.
Håber i finder en løsning..

Lægger I ikke budget? Vi har da også måneder hvor der bliver trukket mere...fx. sygesikring osv. Men da budgettet er lagt så er der jo penge til det på budgetkontoen... (og nej vi har ikke mange penge)

Anmeld

1. august 2012

Kamilla-m

MorDk skriver:

Lægger I ikke budget? Vi har da også måneder hvor der bliver trukket mere...fx. sygesikring osv. Men da budgettet er lagt så er der jo penge til det på budgetkontoen... (og nej vi har ikke mange penge)

Jo selvfølgelig gør vi da det.
Men nu tænker jeg f.eks en tandlægeregning.
Vi sætter fast 900kr ekstra ind på vores budget hver mdr.
Men de skal af vores egetvalg ikke gå til f.eks tandlæge, bus osv.nu bor vi i hus, går vaskemaskinen skal der jo gerne være råd til det uanset om datoen siger den 2 eller 29 i mpned

Anmeld

1. august 2012

wamse

Anonym skriver:

Puha det lyder virkelig til til, at i sidder stramt i det Det er virkelig ikke rart.

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

I feel your pain, trust me...

Anmeld

1. august 2012

JanetBJ

Du har i det mindste mere end mig .. Min konto står i 132 minus, og kæresten får hans su i morgen = 1444 kr for udeboende su, fordi han er under 20 .. pisse fedt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.