altså, - hmmm
jeg kan faktisk godt forstå din mand. Bliver jeg afvist, når jeg virkelig føler mig dejlig og har lagt op til en gang hygge, ja så bliver jeg også ked af det. Og sker der flere gange efter hinanden ville jeg skisme også sætte mig ned og græde. 
Selvfølgeligt er det i orden ikke at have lov, og du skal for guds skyld ikke begynde at tvinge dig selv, for det er et skråplan, jeg selv har været ud på, og detkan i sidste ende koste forholdet. Men jeg syntes du skal gøre følgende ting.
Du skal sætte dig ned og tænke igennem hvorfor det er du har det sådan som du har det. Ja, dethar du gjort, kan jeg fornemme, men tjek med dig selv, om der er andre, ikke opdagede grunde, som du har behov for hjælp med. Er det så 'bare' stress fra hverdagen med flytning og alt det, ja så skal du igang med at øve det, som de fleste kvinder har svært ved. At abstrahere fra hverdagens udfordringer, MENS man elsker med sin mand. Alle kvinder kommer til at tænke på opvasken, på vasketøjet, på juniors børnehave, på en opgave på jobbet, på svigermor, der kommer næste uge og på fanden og hans pumpestok, mens de dyrker sex. Det er totalt turnoff. Men det kan lade sig gøre at opøve sin koncentrationsevne også på dette område...
Du skal sætte dig for, at det her, det vil DU. Find det sted i dig, hvor du har lyst, og find ud af, hvad der skal gøres for at sætte dig i gang. Her skal du have ,anden med ind over, dels for at få ham til at deltage med i dagens og nattens opgaver, så du får mere overskud, og dels som medhjælper til at give dig lyst, med små berøringer, nusning, kys i nakken, små frække ord, eller hvad ved jeg.
Når du så er nået dertil hvor du har lyst, så skal du holde styr på din tanker. Engager dig såmeget i jeres sex som muligt, og stop dine tanker hver gag de er på afveje. Det er en øvelse, der bliver nemmere med tiden.
Et andet godt råd, byg op tilsex over en hel uge med gensidig pirring og oplæg og kast jer så ud i det, når I ikke kan vente længere. Hellere lidt sjældenere og så meget mere intenst, det holder bedre styr på tankerne og giver en federe oplevelse.
SIdst men ikke mindst, dyrk dog noget morgensex. Du er tilsyneladende træt om aftenen, og har ikke overskud. Morgensex er noget af det dejligste i et forhold, og man får en super dag af det.... 
held og lykke