Manglende lyst til sex som kvinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. august 2012

MortilElias2010

.. og en tilsyneladende uforstående mand - ikke en god kombi. Og slet ikke på det her tidspunkt.

Min mand spurgte om vi ikke skulle hygge, hvor jeg vitterligt ikke havde lyst men tænker, jo for det er jo dejligt når vi er igang, hvor han så fornemmer at jeg ikke rigtig har lyst og siger, så nej hellere vente for du har ikke lyst.. så siger han godnat og lukker døren. For en halv time siden stod han så op for at sige at han blev ked af det, og græd fordi jeg havde afvist ham. Men jeg er bare inde i en periode hvor jeg ikke har lyst fordi der sker så meget i vores liv pt. med flytning til nyt hus, håb om at Elias får plads i førsteprioriteten, hvad der skal gøres i huset og hvornår jeg får fast arbejde istedet for løntilskud - og syntes smpelthen det fylder og så mindskes min lyst til at give mig hen til ham samtidig med at kunne koble af fordi jeg hellere vil have styr på alt det der "roder" lige nu. Og det er dejligt rod. Men det er som om han hellere vil have at jeg lyver og siger at det skyldtes ham, som om det er nemmere at forstå for han anklager mig næsten for at lyve om baggrunden for hvorfor jeg ikke har lyst her til aften og hellere vil have en anden forklaring, så nu skændtes/diskutere vi. Dog er han gået i seng uden et ord. Han mener bare at det jeg tænker på er gode ting og derfor ikke fylder så meget, hvorimod jeg er fyldt op til randen af tanker om den kommende fremtid og glæder mig til at flytte og få alting på plads... syntes sgu ikke det er helt nemt..

Derudover så er det mig, der står op om natten og synger for Elias eller giver ham vand eller hvad der nu lige er, så sover jo temmelig uroligt fordi det er svært at lade sig falde i søvn, hvis jeg fornemmer at jeg bliver vækket igen. Jeg har ferie, så kan jo sagtens være der for ham hvorimod manden er på arbejde i denne tid (forskudt ferie hver især) men jeg gør det jo også, når vi begge arbejder. Og sover så ikke som jeg gør fra tid til anden om morgenen når Elias er afleveret i dp, da jeg syntes det er så dejligt at køre ud i huset og gøre det så indflytningsklar som jeg nu kan nå med den ferie jeg har tilbage inden hverdagen vender tilbage... hvor der også vil blive knoklet derud af.. suk... og nu er jeg bare så træt  at jeg vil lukke ned og gå ind til min mand... ikke at det er det, der trækker.

Og jeg kan jo ikke bare skifte fra lyst til ikke lyst, selvom de kloge hoveder siger at man nogen gange bare skal ligge under for den andens lyst..

Og kunne ikke love min mand at vores sexliv kommer op at stå bare lige fra imorgen igen, men gik da og overvejede hvordan jeg kunne forføre ham når jeg får lyst eller skabe lyst til at være sammen med ham og forberede mig lidt indeni... og så siger han på et tidspunkt "det er sidste gang jeg siger det" og det tager jeg som en trussel.. som han så ikke syntes at det er .. har været lige så tidligt oppe som ham, så ja... er bare mere frisk her om aftenen når huset sover... men det dræner mig for energi de her dumme kommunikationsbrister vi støder på mellem hinanden. Kan dog se positivt på at det er længe siden sidst vi har if. mig skændtes - iflg. ham - diskuteret. Gab  Et tankespil fra mig uden hoved og hale - og finder I dem, så sig til. Håber på lidt opmuntring med dette indlæg.  Bare et knus, hvis du ikke har noget at sige er lige så godt.

This too shall pass.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Drømme

Et  herfra..

Kender godt det med den svingende sexlyst.. Vi bor stadig i flytterod selvom vi flyttede ind i januar, og jeg er ved at gå til :/ Men Sophia er så morkuldret, at jeg ikke kan få ordnet ret meget, og det meste af det er mine flyttekasse fra mit barndomshjem, og det tager jo bare hundrede år at kigge igennem :/

Glæder mig selv vildt meget til det hele er kommet på plads og jeg ligesom kan falde til ro i vores hjem.. Så forstår hvad du mener !

For mig er det blevet bedre, men det går stadig op og ned..

Håber manden er tålmodig med dig, for der er da ikke noget mere lystdræbende end uforståenhed overfor manglende lyst.. Synes jeg i hvert fald bare giver mig mindre lydt :/

Endnu et herfra, og så tror jeg hellere jeg må smutte i seng før det går helt galt med mit skriveri :p

Anmeld

1. august 2012

celkt

altså, - hmmm

jeg kan faktisk godt forstå din mand. Bliver jeg afvist, når jeg virkelig føler mig dejlig og har lagt op til en gang hygge, ja så bliver jeg også ked af det. Og sker der flere gange efter hinanden ville jeg skisme også sætte mig ned og græde.

Selvfølgeligt er det i orden ikke at have lov, og du skal for guds skyld ikke begynde at tvinge dig selv, for det er et skråplan, jeg selv har været ud på, og detkan i sidste ende koste forholdet. Men jeg syntes du skal gøre følgende ting.

Du skal sætte dig ned og tænke igennem hvorfor det er du har det sådan som du har det. Ja, dethar du gjort, kan jeg fornemme, men tjek med dig selv, om der er andre, ikke opdagede grunde, som du har behov for hjælp med. Er det så 'bare' stress fra hverdagen med flytning og alt det, ja så skal du igang med at øve det, som de fleste kvinder har svært ved. At abstrahere fra hverdagens udfordringer, MENS man elsker med sin mand. Alle kvinder kommer til at tænke på opvasken, på vasketøjet, på juniors børnehave, på en opgave på jobbet, på svigermor, der kommer næste uge og på fanden og hans pumpestok, mens de dyrker sex. Det er totalt turnoff. Men det kan lade sig gøre at opøve sin koncentrationsevne også på dette område...  Du skal sætte dig for, at det her, det vil DU. Find det sted i dig, hvor du har lyst, og find ud af, hvad der skal gøres for at sætte dig i gang. Her skal du have ,anden med ind over, dels for at få ham til at deltage med i dagens og nattens opgaver, så du får mere overskud, og dels som medhjælper til at give dig lyst, med små berøringer, nusning, kys i nakken, små frække ord, eller hvad ved jeg.

Når du så er nået dertil hvor du har lyst, så skal du holde styr på din tanker. Engager dig såmeget i jeres sex som muligt, og stop dine tanker hver gag de er på afveje. Det er en øvelse, der bliver nemmere med tiden.

Et andet godt råd, byg op tilsex over en hel uge med gensidig pirring og oplæg og kast jer så ud i det, når I ikke kan vente længere. Hellere lidt sjældenere og så meget mere intenst, det holder bedre styr på tankerne og giver en federe oplevelse.

SIdst men ikke mindst, dyrk dog noget morgensex. Du er tilsyneladende træt om aftenen, og har ikke overskud. Morgensex er noget af det dejligste i et forhold, og man får en super dag af det....

held og lykke

Anmeld

1. august 2012

babymus77

Kram kram skal i begge haveSuper gode råd i indlægget før mig   Lav nogle små intense overraskelser, når lysten melder sig igen Knuser

Anmeld

1. august 2012

MortilElias2010

Tak for brugbare tilbagemeldinger og knus. Det er noget jeg vil tage tage til mig!  Det hjælper at se det udefra og få input fra andre sider end de tanker man selv gør sig.Især når man er fanget midt i det. 

Anmeld

1. august 2012

2børn2

Og så handler det vel også om at snakke, snakke og snakke..

For det læsset af som går og fylder.. så er det ude af verden..

det er i hvert fald noget jeg har lært
Og øvelse gør mester

Anmeld

1. august 2012

MyLove E

Stort knus til dig søde

Har lige sendt en pb til dig:-)

Anmeld

1. august 2012

B&J

jeg forstår dig virkelig godt...

du går hjemme har ferie alle tankerne får frit løb og løber rundt i hovede på dig du er oppe om natten du klare sikkert også en masse i hjemme ja så når du har fri og skal sove skal du op fordi jeres barn lige skal have lidt at drikke eller trøst....

du er jo på arbejde med masser af ting omkring dig..

syntes du skal sætte dig ned snakke med ham og fortælle om han ikke bare vil hver anden gang gå ind til jeres barn så du får mere energi om han ikke vil vaske tøjet inden han tager på arbejde evt sætte det frem om aften eller ja der er mange små ting han kan hjælpe med så du får mere ro også kommer sex lysten tilbage når man ikke har så meget i hovede

Anmeld

1. august 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Stort knus til dig søde

Har lige sendt en pb til dig:-)

Har læst den! Vender tilbage senere. Skyerne er drevet over så vi skal hygge i det nye hus idag, manden tager fri resten af dagen 

Anmeld

1. august 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Har læst den! Vender tilbage senere. Skyerne er drevet over så vi skal hygge i det nye hus idag, manden tager fri resten af dagen 

Kan i ha en SKØN dag:-) Måske huset skal rigtig indvies

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.