Bryllup for de nærmeste og billigt - erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Er der nogle af Jer som har holdt en kirkelig bryllyp, dog for de allernærmeste?!

Det må gerne være billigt. For mig betyder det ikke noget hvor det afholdes og at det skal være det fineste af det fineste.

For min skyld kunne det være hjemme vi holdte det.
Fordi for mig er det vigtigste at vi fejre denne dag med dem vi holder af!!!

Kom gerne med ideer, samt erfaringer . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Michalala

Vi har et vennepar som holdt kirkebryllup og efterfølgende reception hjemme i hendes forældres have. Her var alle venner og familie inviteret med. Om aftenen havde de så middag hjemme hos dem selv kun for den nærmeste familie. Tror de var ca. 12 til middagen og at de havde bestilt noget af maden udefra. Tænker at det er en billig måde at gøre det på og stadig få mange med til at fejre dagen. Og det var stadig super hyggeligt at være med:-)

Anmeld

1. august 2012

samantha1986

Anonym skriver:

Hej allesammen

Er der nogle af Jer som har holdt en kirkelig bryllyp, dog for de allernærmeste?!

Det må gerne være billigt. For mig betyder det ikke noget hvor det afholdes og at det skal være det fineste af det fineste.

For min skyld kunne det være hjemme vi holdte det.
Fordi for mig er det vigtigste at vi fejre denne dag med dem vi holder af!!!

Kom gerne med ideer, samt erfaringer . 

Prøv at gå på bryllupsklar der er en masse forskellige der har holdt forskellige slags bryllupper.

Vi skal giftes om ti måneder, og vi skal holde festen på en kro. Vi bliver 70 ca og kuvert prisen er 490,- og det er med forret, hovedret, natmad, kaffe + småkager, velkomstdrink og øl vin og vand ad libetum. Min kjole købte jeg på udsalg til 1000,- har lånt slør og diadem af en veninde, mine smykker har været min mormors. Invitationer er hjemmelavet, og gommens tøj købes også på udsalg.

Anmeld

1. august 2012

Kay

vi blev viet uden dørs... der efter holdte vi krokost for den nærmeste familie...

vi havde bestil smørbrød, bagt rugbrød, købt fransbrød 2 slags sild og rejer...

havde lavet taziki og gnavegrønt, og lidt blandede nødder...

jeg havde selv lavet kage og min mor havde bagt kransekage...

det var en rigtig hyggelig måde at gøre det på... og vi spiste det hjemme ved mine forældre...

og vi var 15 mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.