Ville du turde shoppe her...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Kløver

Baagøe skriver:

Pivtræls. Man kan ikke gardere sig 100%, men trustpilot er virkelig super

Ja kunne være jeg skulle bruge den mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

JanetBJ

har set den før, og den er fake ..  come on, en shopping side hvor der er 3 forskellige sprog, og de staver æ, ø og å som ae oe og aa Helt sikkert ikke noget jeg ville bruge penge på!

Anmeld

2. august 2012

Noneother

Behøver ikke engang klikke ind på siden for at svare NEJ.

Navnet alene er nok til at afsløre at den side er 100% fake. Det klinger bare som de 10.000 andre fake sider der er lavet med alt muligt ildelugtende kinabras.

Anmeld

2. august 2012

XXSS

Som hovedregel har jeg, at man IKKE skal bestille noget fra en hjemmeside, hvor "kontakt" ikke er synlig. Altså adresse, telefon osv. er selv blevet snydt en gang.

Det skal fremgår og tydeligt! jeg ville ikke bestille på den hjemmeside der, det er sikkert fra kina eller noget i den stil.

Anmeld

2. august 2012

Pige2009

Maja84 skriver:

Ja kunne være jeg skulle bruge den mere

Tjekker altid inden jeg handler på en ny side

Anmeld

2. august 2012

Kløver

Baagøe skriver:

Tjekker altid inden jeg handler på en ny side

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

Maja84 skriver:

Men det er jo alligevel altid svært at helgardere sig

Anmeld

5. august 2012

Kløver

Baagøe skriver:

Men det er jo alligevel altid svært at helgardere sig

ja helt enig, det kan ske for selv den bedste, bare glad for det ikke var mere, kunne jo ligeså godt have drejet sig om mange tusinde prøvede min søster med en jakke som viste at være falsk og komme fra kina, de sendte retur og banken trak pengene igen, så de mistede heldigvis ikke pengene, men min søster var jo skuffet da hun havde glædet sig til den jakke. nogle måneder kom pakken til kina retur, med ubekendt på adressen.

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

Maja84 skriver:

ja helt enig, det kan ske for selv den bedste, bare glad for det ikke var mere, kunne jo ligeså godt have drejet sig om mange tusinde prøvede min søster med en jakke som viste at være falsk og komme fra kina, de sendte retur og banken trak pengene igen, så de mistede heldigvis ikke pengene, men min søster var jo skuffet da hun havde glædet sig til den jakke. nogle måneder kom pakken til kina retur, med ubekendt på adressen.

Ja, det er et kæmpe irritationsmoment både for os forbrugere men også for dem, som virkelig er reelle

Anmeld

5. august 2012

Kløver

Baagøe skriver:

Ja, det er et kæmpe irritationsmoment både for os forbrugere men også for dem, som virkelig er reelle

ja, nogle tør jo ikke gå på nettet og handle, eller afskrækker en del, også fra at prøve nye sider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.