Kan man fryse en fondantkage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.753 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Hvem?

Eller hvor længe "må" den stå færdiglavet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Dot D

den kan sagtens fryses, er prøvet flere gange den skal bare tages op døgnet før brug, og så skal den tø langsomt op i køleskabet, meget gerne i en papkasse, som så kan suge den fugt, der kan komme ved optøningen

skal lige huske at skrive..... den bliver IKKE ringere af det

Anmeld

31. juli 2012

Dot D

hvis du ikke fryser den, så kan den holde på køl, lige så længe som dine ingredienser har holdbarhed til, hvis de er behandlet rigtigt under frmstillingen af kagen... her tænker jeg på, om kagen har været på køl mellem opsmøringer og sådan

Anmeld

31. juli 2012

Hvem?

Dot D skriver:

hvis du ikke fryser den, så kan den holde på køl, lige så længe som dine ingredienser har holdbarhed til, hvis de er behandlet rigtigt under frmstillingen af kagen... her tænker jeg på, om kagen har været på køl mellem opsmøringer og sådan

Super, skal nemli lave min egen bryllupskage, og tænkte på at proppe at lave den en uges tid før - den kommer selvfølgelig på køl mellem alle faserne

Så tror jeg ski jeg gør det, det var da smart Også bare et døgn før i en lukket papkasse i køleren?

1000 tak

Anmeld

31. juli 2012

Dot D

Hvem? skriver:

Super, skal nemli lave min egen bryllupskage, og tænkte på at proppe at lave den en uges tid før - den kommer selvfølgelig på køl mellem alle faserne

Så tror jeg ski jeg gør det, det var da smart Også bare et døgn før i en lukket papkasse i køleren?

1000 tak

har du tid til at lave en prøvekage???

altså, jeg ved af egen erfaring, at det kan lade sig gøre, men en bryllupskage er en vigtig kage, så har du tiden, så ville jeg lave en lille prøvekage, så du kan se, hvordan din kombi vil reagere.

bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

31. juli 2012

Hvem?

Dot D skriver:

har du tid til at lave en prøvekage???

altså, jeg ved af egen erfaring, at det kan lade sig gøre, men en bryllupskage er en vigtig kage, så har du tiden, så ville jeg lave en lille prøvekage, så du kan se, hvordan din kombi vil reagere.

bare for en sikkerheds skyld

Det kan du selvfølgelig ha ret i, jeg kunne jo også bare lave det hele klar også "bare" samle og pynte kagen aften før....hmmm, det må li overvejes.....

Men 1000 tak for svar

Anmeld

31. juli 2012

Dot D

Hvem? skriver:

Det kan du selvfølgelig ha ret i, jeg kunne jo også bare lave det hele klar også "bare" samle og pynte kagen aften før....hmmm, det må li overvejes.....

Men 1000 tak for svar

hvornår er det?

Anmeld

31. juli 2012

Hvem?

Dot D skriver:

hvornår er det?

D. 01 September

Anmeld

31. juli 2012

Dot D

Hvem? skriver:

D. 01 September

øv... så er jeg nok ikke engang frisk nok. ellers ville jeg gerne være kommet til dig og hjælpe med samlingen af den, tror ikke vi bor sååå langt fra hinanden 

Anmeld

31. juli 2012

Hvem?

Dot D skriver:

øv... så er jeg nok ikke engang frisk nok. ellers ville jeg gerne være kommet til dig og hjælpe med samlingen af den, tror ikke vi bor sååå langt fra hinanden 

Var li inde og lure - nej, jeg bor i 8830 - så det er da temmelig tæt på, det var ellers rigtig pænt at dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.