Kvalme og opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

nielsen80

Er der andre der oplever det her sidst i graviditeten?

Led ikke af det første trimester, men her de sidste dage, har jeg haft en del kvalme og også kastet op et par gange. Har ikke feber og føler mig ikke dårlig, som når man er syg. Tænker om lillepigen trykker på nogle organer og det er det der giver kvalme

Skal til jordemor i morgen, så tror heller jeg lige må nævne det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er baby der ligger og trykker på mavesækken, ku det godt lyde til. Hvis ik maven er sunket endnu, så hjælper det nok lidt når først den synker! God tur i morgen! Vh stine

Anmeld

31. juli 2012

Kay

havde rigtig meget kvalme den ene aften... men ik opkast... og det er på trods af at min mave er sunket...

nøj en lettelse det egentlig var... kan mærke det på lunger og mave... men tilgengæld er tarmene ved at være klemt

Anmeld

31. juli 2012

nielsen80

StineW79 skriver:

Det er baby der ligger og trykker på mavesækken, ku det godt lyde til. Hvis ik maven er sunket endnu, så hjælper det nok lidt når først den synker! God tur i morgen! Vh stine

Tak for svar - min mave er nu sunket, men tror nu stadig min mavesæk kan være lidt presset...må se hvad hun siger i morgen.

God aften

Anmeld

31. juli 2012

nielsen80

Kay skriver:

havde rigtig meget kvalme den ene aften... men ik opkast... og det er på trods af at min mave er sunket...

nøj en lettelse det egentlig var... kan mærke det på lunger og mave... men tilgengæld er tarmene ved at være klemt

Min mave er nu også sunket, men hvem ved? Synes bare det er mærkeligt.

Selvom jeg elsker at være gravid, må jeg indrømme jeg begynder at glæde mig til at få min krop igen. Men det ved du jo alt om

Anmeld

31. juli 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Min mave er nu også sunket, men hvem ved? Synes bare det er mærkeligt.

Selvom jeg elsker at være gravid, må jeg indrømme jeg begynder at glæde mig til at få min krop igen. Men det ved du jo alt om

hihi i dag har været en "go" dag... i alt fald en af de bedre så der har jeg nydt det... det er utroligt hvor meget bækkensmerter og nattesøvn kan ha af indflydelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.