Opkast refleks under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2012

M&N

Andre end jeg der oplever det? Specielt hvis jeg kan lugte noget som jeg synes lugter grimt (min smagssans og lugtesans er svært forhøjet) 

Har været heldig at jeg ikke har brækket mig siden d. 25 juli (kan kun huske det fordi vi var til scanning den dag, hehe) Men puha, det kommer hver dag og ofte rigtig mange gange om dagen.

Jeg har kvalme meget stadig men kan holde det nede hvis jeg spiser frugt eller det jeg nu får lyst til.. Sodavand og vand med brus er helt klart noget der falder i god jord herhjemme (plejer at HADE det.. Hihi)

Andre med det her "problem" ? Og må jeg bare leve med det ? Det er SÅ ulækkert .. Selv vores Ajax Alt-mulig-rens kan jeg ikke døje lugten af... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Frøken J.

BabyWish2012 <3 skriver:

Andre end jeg der oplever det? Specielt hvis jeg kan lugte noget som jeg synes lugter grimt (min smagssans og lugtesans er svært forhøjet) 

Har været heldig at jeg ikke har brækket mig siden d. 25 juli (kan kun huske det fordi vi var til scanning den dag, hehe) Men puha, det kommer hver dag og ofte rigtig mange gange om dagen.

Jeg har kvalme meget stadig men kan holde det nede hvis jeg spiser frugt eller det jeg nu får lyst til.. Sodavand og vand med brus er helt klart noget der falder i god jord herhjemme (plejer at HADE det.. Hihi)

Andre med det her "problem" ? Og må jeg bare leve med det ? Det er SÅ ulækkert .. Selv vores Ajax Alt-mulig-rens kan jeg ikke døje lugten af... 

Sådan havde jeg det, da jeg ventede Rose! Havde VOLDSOM madlede, og alt lugtede bare klamt. Kunne ikke døje min kærestes parfume. ALt det mad jeg elskede, var klamt! Jeg kunne ikke klare kød, jeg kunne ikke klare ost, sodavand, hvidløg, ALT det jeg elskede!! Kunne faktisk kun lide franske kartofler Men det gik over omkring uge 12! Det er meget normalt at have det sådan i starten, selvom det er træls

Anmeld

31. juli 2012

M&N

Frøken J. skriver:

Sådan havde jeg det, da jeg ventede Rose! Havde VOLDSOM madlede, og alt lugtede bare klamt. Kunne ikke døje min kærestes parfume. ALt det mad jeg elskede, var klamt! Jeg kunne ikke klare kød, jeg kunne ikke klare ost, sodavand, hvidløg, ALT det jeg elskede!! Kunne faktisk kun lide franske kartofler Men det gik over omkring uge 12! Det er meget normalt at have det sådan i starten, selvom det er træls

Tak for dit svar, er glad for jeg ikke er den eneste der har haft det sådan  Hæhæ...

Det er vildt ulækkert og kan ikke klare min kærestes parfume eller noget som helst. 

Har ikke lyst til noget varmt mad, utroligt jeg kunne klemme stegt flæsk med persillesovs idag på bakken men det var nok mest fordi jeg har haft lyst til kartofler i eeeeeeeeeeeeeevigheder... 

Håber sådan det går over efter 12 uge eller sådan, det har varet siden uge 5 

Kæresten savner at få aftensmad og ikke bare mad sådan henover dagen. Kan ikke døje vores køkken, uden at ville brække ig? 

Håber det går over snart.. 

Anmeld

31. juli 2012

Clisolka

BabyWish2012 <3 skriver:

Uhhh kan godt huske fornemmelsen - det er bestemt ikke rart. Min lugtesans blev i den grad forhøjet. På mit kontor sad en ret stor gut der lugtede meget af sved. Mange gange om dagen måtte jeg gå en tur rundt om bygningen, for at få frisk luft - jeg kunne ikke klare lugten af stærkt sved og pepperoni (ik som om jeg kan tåle lugten af sved i forvejen, men det her var rigtig slemt) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.