Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Navnet Emilia smelter mit hjerte
Carolina synes jeg er sødt
Louise17 skriver: Navnet Emilia smelter mit hjerte
LevisMor skriver: Carolina synes jeg er sødt
Jeg er mest til Carolina, men hvis DU er mest til Emilia, er det da det hun skal hedde..
M (: skriver: Jeg er mest til Carolina, men hvis DU er mest til Emilia, er det da det hun skal hedde..
Anonym skriver: Sådan lige nu er jeg mest til det , men så i morgen kan jeg måske mest være til carolina , det er de to navne der tiltaler mig mest .. tror jeg venter med at vælge til efter fødslen sådan helt fast .. Og tak for dit svar ..
Sådan lige nu er jeg mest til det , men så i morgen kan jeg måske mest være til carolina , det er de to navne der tiltaler mig mest .. tror jeg venter med at vælge til efter fødslen sådan helt fast .. Og tak for dit svar ..
Det er da helt sikkert svært at fastlægge sig på et navn før guldklumpen er født - måske hun ligner noget helt 5.?
M (: skriver: Det er da helt sikkert svært at fastlægge sig på et navn før guldklumpen er født - måske hun ligner noget helt 5.?
Anonym skriver: Heej piger .. hvilke navne kan i bedst li ??det må gerne passe til navnet Noah ??Kom gerne med andre forslag ..
Heej piger .. hvilke navne kan i bedst li ??det må gerne passe til navnet Noah ??Kom gerne med andre forslag ..
Har stemt Carolina Synes også Karolina med K er sødt.
Noah og
Michelle
Celina
Isabella
Andrea
Merle
Emma
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128