Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Manden og jeg er ikke helt enig om navnet til vores kommende datter.
Han siger SILJE og jeg siger VICTORIA!
Vi kom så frem til at så må vi jo bruge begge navne, hvad synes du ol det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er mest til navnet Victoria ♥
Victoria
Vi havde bestemt os for Silje, men så kom manden selv med navnet Victoria. Også var jeg bare SOLGT
Synes det lyder vidunderligt!
Tak fordi I gad give jer tid
Manden og jeg er ikke helt enig om navnet til vores kommende datter. Han siger SILJE og jeg siger VICTORIA! Vi kom så frem til at så må vi jo bruge begge navne, hvad synes du ol det?
Victoria helt klart Synes ikke om alle de sammensatte navne, for hvad skal hun så kaldes? To navne er for tungt i min optik
Baagøe skriver: Victoria helt klart Synes ikke om alle de sammensatte navne, for hvad skal hun så kaldes? To navne er for tungt i min optik
Hun skulle hedder Silje også Victoria som mellem navn.
Nu må vi se hvad det ender med! Vi er begge meget stædige og giver os IKKE! Så ja, skal nok blive underholdende at få navnet på plads.
Anonym skriver: Hun skulle hedder Silje også Victoria som mellem navn. Nu må vi se hvad det ender med! Vi er begge meget stædige og giver os IKKE! Så ja, skal nok blive underholdende at få navnet på plads.
Synes bare det er synd at navngive sit barn efter ens stædighed
Anonym skriver: Manden og jeg er ikke helt enig om navnet til vores kommende datter. Han siger SILJE og jeg siger VICTORIA! Vi kom så frem til at så må vi jo bruge begge navne, hvad synes du ol det?
Jeg har stemt Silje Victoria I kan jo at i bare kalder hende Silje.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128