Hjælp mig med at finde frisure (dreng)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Ina33

Her hjemme er der ingen andre end mig der går til frisør, jeg klipper dem alle sammen.

Min søn er 6 år, og han ønsker ikke længere den traditionelle korthårsfrisure. Han ønsker sig nu den der frisure, hvor det er kortere i siderne, og længere i midten. Han vil ikke til frisør, så jeg må selv vove mig ud i det.

Men jeg kan simpelthen ikke finde nogle billeder hvor jeg kan se frisuren ordenligt. Er der nogle her inde der kan hjælpe? Måske har i nogle billeder liggende? eller måske har i selv prøvet at klippe den frisure, og kan forkalre hvordan det skal gøres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Sujan

Den frisure har mine nevøer også.. er dog klippet hos frisør.. men er den frisure L.O.C har.. så måske du kan finde billeder af ham hvor man kan se det.

Anmeld

31. juli 2012

Misscbn

Ina33 skriver:

Her hjemme er der ingen andre end mig der går til frisør, jeg klipper dem alle sammen.

Min søn er 6 år, og han ønsker ikke længere den traditionelle korthårsfrisure. Han ønsker sig nu den der frisure, hvor det er kortere i siderne, og længere i midten. Han vil ikke til frisør, så jeg må selv vove mig ud i det.

Men jeg kan simpelthen ikke finde nogle billeder hvor jeg kan se frisuren ordenligt. Er der nogle her inde der kan hjælpe? Måske har i nogle billeder liggende? eller måske har i selv prøvet at klippe den frisure, og kan forkalre hvordan det skal gøres?

er det sådan en slags bred kort hanekam? 

Anmeld

31. juli 2012

De3Guldklumper

prøv og google billeder af becham - jeg tror det er noget ala det han enten har nu eller har haft - han skifter så ofte at jeg ikke har styr på det

Anmeld

31. juli 2012

Mother-love

michelledam skriver:

http://www.google.dk/search?q=børn+hanekam&am p;hl=da&client=safari&tbo=d&source=lnm s&tbm=isch&sa=X&ei=tSoYUNjkDLTb4QTl7oC YBQ&ved=0CDoQ_AUoAQ&biw=768&bih=946#bi v=i|140;d|XUm-b3sU80VqdM:

Elsker den frits. Får jegendreng skal han klar klippes sådan

Jeg ville dog klippe det kort i nakken, det kun er ovenpå hovedet hanekammen er.

Anmeld

31. juli 2012

Ina33

blankholm skriver:

er det sådan en slags bred kort hanekam? 

Ja præcis...

Anmeld

31. juli 2012

Munder

http://www.kaehne.dk/Young.htm Her er nogle forskellige

Anmeld

31. juli 2012

Misscbn

Ina33 skriver:

Ja præcis...

Hehe det os fedt min søn havde det osse klipper ham selv han er 9 mdr nu så klipper ham først igen til hans et års fødselsdag :-) 

Det ik så svært men har os klippet den frisure MANGE gange :-) hehe

Anmeld

31. juli 2012

Ina33

Tak for alle de gode input.

Jeg forsøger mig i morgen, og går det ikke, så må jeg jo bare klippe det helt kort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.