Hjælp til gave til svigerforældrene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

FamilenStorm

Hejsa piger..

Har lige brug for lidt inspiration...

Min kære svigermor har fødselsdag i næste uge, min dejlige svigerfar havde i juni hvor han i gave fik "en ny facade til huset" (min mand er tømmer, så vi betalte materialerne)

Nå men vi har jo så snakket om at det jo egentlig har været lige så meget gave til svigermor. Så vi tænker at hun også skal have en form for fællesgave, som de begge kan få glæde af..

MEN problemet er bare at vi snart har givet dem alt, vi har givet dem miniferier, oplevelser, billeder, madoplevelser, koncertbilletter og i den dur, og nu er vi godt nok på bar bund... Budgettet ligger på ca. 500-1000kr.

Nogle der har nogle fantastiske ideer?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Frk.S

Oplevelser og miniferier kan man vel aldrig få for mange af? Det kunne man da godt give igen - bare en anden oplevelse end det i allerede har givet.

Ellers måske noget andet til huset - indendørs eller udendørs, fx et nyt husnummer eller navneskilt, når nu de har fået ny facade. 

Måske en kurv med forskellige lækkerier (en god flaske vin, noget lækkert chokolade, nødder eller hvad de ellers er til)

Anmeld

1. august 2012

FamilenStorm

Frk.S skriver:

Oplevelser og miniferier kan man vel aldrig få for mange af? Det kunne man da godt give igen - bare en anden oplevelse end det i allerede har givet.

Ellers måske noget andet til huset - indendørs eller udendørs, fx et nyt husnummer eller navneskilt, når nu de har fået ny facade. 

Måske en kurv med forskellige lækkerier (en god flaske vin, noget lækkert chokolade, nødder eller hvad de ellers er til)

Tusind tak for svar...

Vi er bare gået lidt død i de miniferier plus at de selv er rigtig god til at tage ud og rejse..

Men vi sad lige og snakkede om at lave en lækker kurv til dem.. Så tænker vi finder på noget a la det, og så evt et billed af deres lille guldklump

Anmeld

1. august 2012

Ciss

FamilenStorm skriver:

Hejsa piger..

Min kære svigermor har fødselsdag i næste uge, min dejlige svigerfar havde i juni hvor han i gave fik "en ny facade til huset" (min mand er tømmer, så vi betalte materialerne)

Nå men vi har jo så snakket om at det jo egentlig har været lige så meget gave til svigermor. Så vi tænker at hun også skal have en form for fællesgave, som de begge kan få glæde af..

MEN problemet er bare at vi snart har givet dem alt, vi har givet dem miniferier, oplevelser, billeder, madoplevelser, koncertbilletter og i den dur, og nu er vi godt nok på bar bund... Budgettet ligger på ca. 500-1000kr.

På forhånd tak

Hvis han får ny facade, kunne hun jo f eks få krukker, statue el lign til haven, eller en fancy postkasse eller havelygter eller et nyt navneskilt til døren. Lidt afhængig af hvad slags ting, de godt kan lide selvfølgelig.

Anmeld

1. august 2012

tarkoflen

Hvad med en havedag? Med lidt nyt til krukkerne, hjælp til at luge og flytte ting i haven, måske en tur i et plantecenter, hvor hun kan vælge noget til haven? det er vel også lidt til svigerfar

Min mor har fået havedag hvor vi går og hygger i haven, og det er super hyggeligt!

Ellers tænker jeg en oplevelse sammen med jer? En tur i tivoli, zoo eller noget i den retning?

Anmeld

1. august 2012

FamilenStorm

tarkoflen skriver:

Hvad med en havedag? Med lidt nyt til krukkerne, hjælp til at luge og flytte ting i haven, måske en tur i et plantecenter, hvor hun kan vælge noget til haven? det er vel også lidt til svigerfar

Min mor har fået havedag hvor vi går og hygger i haven, og det er super hyggeligt!

Ellers tænker jeg en oplevelse sammen med jer? En tur i tivoli, zoo eller noget i den retning?

Krukker og blomster har hun helt styr på.. Så der mangler de ikke noget...

Vi gav dem oplevelser sammen med os i julegave, så vil virke lidt dumt at give dem det igen hehe..

Men tror vi er nået frem til at de får en kurv med en masse lækkerier..

Anmeld

1. august 2012

SS82

Et frugttræ til haven  Det kan både de og jeres guldklump få glæde af

Anmeld

1. august 2012

merethe

Profilbillede for merethe
FamilenStorm skriver:

Hejsa piger..

På forhånd tak

abonnemt på en frugt og gønsagskasse fra f.eks  https://webshop.coop.dk/vare/abonnement-alm-frugt-og-groent/5700381484646?kategorier=mad-og-drikke%2Ffrugt-og-groent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.