Tandlæge/klinikassistent - råd søges til knækket tand :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Nadja+Baby+2012

Hej alle skønne kvinder..

Så sidder vi og får den lækreste flæskesteg i aften, også sker det der vare ikke må skE- min tabd knækker!!!

Det er en tand jeg har fået rodbehandlet for 1 års tid siden. Det er en kindtand.

Er der nogen der ved om man kan nøjes med at få den slebet eller om der skal fyldning etc til.

Åhh kan bare høre $$$$$$$$$$$$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

>>Carina<<

Hvor meget er knækket? Man sliber for det meste kun hvis det er en lille smule der er knækket. Din tandlæge vil nok anb dig at Få en krone og det siger nemlig $$$$$ :-(

'nødløsningen' ka være en plastfyldning men den langtidsholdbare løsning er desværre nok en krone som koster langt mere end 1 krone :-(

Anmeld

31. juli 2012

Nadja+Baby+2012

Carina1984 skriver:

Hvor meget er knækket? Man sliber for det meste kun hvis det er en lille smule der er knækket. Din tandlæge vil nok anb dig at Få en krone og det siger nemlig $$$$$ :-(

'nødløsningen' ka være en plastfyldning men den langtidsholdbare løsning er desværre nok en krone som koster langt mere end 1 krone :-(

Umiddelbart er det alene et hjørne der er knækket. Plastfyldningen er der stadig.. Ja, jeg læste noget om kroner.. Puh.. Og sådan noget rammer bare på de dårligste tidspunkter.. Er arb. løs fra i dag af.. Typisk!!

Men må nok hellere få fat i en tandlæge i morgen.. 

Anmeld

31. juli 2012

MortilCilas

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hej alle skønne kvinder..

Så sidder vi og får den lækreste flæskesteg i aften, også sker det der vare ikke må skE- min tabd knækker!!!

Det er en tand jeg har fået rodbehandlet for 1 års tid siden. Det er en kindtand.

Er der nogen der ved om man kan nøjes med at få den slebet eller om der skal fyldning etc til.

Åhh kan bare høre $$$$$$$$$$$$

Hvis det "kun" er er et hjørne der er knækket, vil jeg muligvis tror at det kan rettes op med noget plast

Så er det bare om det er hele fyldningen der skal udskiftes eller de bare kan sætte noget på hjørnet.

Anmeld

31. juli 2012

Nadja+Baby+2012

MortilCilas skriver:

Hvis det "kun" er er et hjørne der er knækket, vil jeg muligvis tror at det kan rettes op med noget plast

Så er det bare om det er hele fyldningen der skal udskiftes eller de bare kan sætte noget på hjørnet.

Orgh... Det håber jeg

Anmeld

1. august 2012

MortilCilas

Nadja+Baby+2012 skriver:

Orgh... Det håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.