Nogen fra Randers - Grenaa området???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

annecatrine88

Hejsa Piger..

Efter jeg er blevet gravid, er mange af mine veninder faldet fra..  Så derfor kunne jeg godt tænke mig nye.. Synes det er svært at finde nye venner når man går hjemme og er gravid..

Jeg er selv 24 år gammel og bor sammen med min kæreste på 30. Jeg venter vores første barn, som gerne skulle komme ud til os den 4. november..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

KarinaA

Jeg bor i Grenaa  

Sammn med min 7 måneder gamle datter og kæreste, og vi venter barn nr. to til febuar  

kender til det med at venner og veninder falder fra.. sådan er det desværre tit .. :/ 

Anmeld

31. juli 2012

annecatrine88

KarinaA skriver:

Jeg bor i Grenaa  

Sammn med min 7 måneder gamle datter og kæreste, og vi venter barn nr. to til febuar  

kender til det med at venner og veninder falder fra.. sådan er det desværre tit .. :/ 

Jaa, men synes bare ikke det er så sjovt når det er veninder man har delt alt med og som man har støttet i alt..  

Men så er det godt at få en lille guldklump ud af det..

Anmeld

31. juli 2012

KarinaA

annecatrine88 skriver:

Jaa, men synes bare ikke det er så sjovt når det er veninder man har delt alt med og som man har støttet i alt..  

Men så er det godt at få en lille guldklump ud af det..

tja, desværre er det ikke mange i vores alder som er klar til børn i deres liv, heller ikke i deres veninders liv, for så er de pludselig ikke til rådighed 24/7 mere .. det er bare rigtig øv at det skal være sådan  

Anmeld

31. juli 2012

annecatrine88

KarinaA skriver:

tja, desværre er det ikke mange i vores alder som er klar til børn i deres liv, heller ikke i deres veninders liv, for så er de pludselig ikke til rådighed 24/7 mere .. det er bare rigtig øv at det skal være sådan  

to af mine veninder har ikke rigtig snakket til mig, da de fandt ud af at jeg var gravid.. Men kunne godt forstå dem i starten da de har meget svært ved at blive gravid og havde prøvet i 8 måneder før vi begyndte.. Men synes bare at når man er veninder, så skal man støtte hinanden..

Jeg savner bare en jeg kan ringe til og fortælle at nu har baby sparket eller ringe hvis dagen lige har været lidt lort..  En jeg kan tage ud og hygge med på en cafe og dele mit liv med og en som deler hendes liv med mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.