Skal, skal ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Frikke84

Hej Alle

Er normalt ikke så aktiv her inde, men er itvivl om jeg skal få lavet en 3D scanning.

Vi vil ikke vide kønnet, så skal under alle omstændigheder sige inden scanningen starter at vi ikke vil se kønnet.

Hvorfor skal jeg have den lavet?
Grunden til at jeg vil have den fortaget er at jeg er nysgerrig og at man senere kan vise baby, at sådan så du ud da du lå i mors mave.

Hvorfor skal jeg IKKE have den lavet?
Fordi jeg synes det til tider kan være spooky at se på. At jeg kan risikere at se kønnet. At jeg jo vil være lige så glad når jeg har født for at se den lille.

Piger hvad har I gjort? Hvad har holdt jer fra det og hvad gjorde at I fik det lavet?

Det skal siges at kæresten gerne vil med hvis jeg gerne vil have det lavet og hvis ikke, glæder han sig lige så meget til fødslen som før.

Rigtig god dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Aabye

Du får da lige et svar her..
I min første graviditet fik jeg den ikke lavet.. Synes det er ALT for dyrt.. Og hvis det bare er for at se hvordan baby ser ud.. Tjahh.. det ser du jo når du føder..
I denne graviditet får jeg HELLER ikke lavet en.. Vil stadig ikke give så mange penge for det..

Min kusine fik lavet en da hun ventede hendes den første.. Og hun var rigtig glad for at hun fik den lavet..

Anmeld

6. august 2012

famvildbjerg

Hej.

Jeg er nu herinde, så er ikke helt inde i tingene endnu

Men jeg kan give et svar på 3D/4D scanning.. Vi har valgt og få det, fordi det er spændende og se den lille og jaa for nogen gode billeder, som vores lille pige kan få noget ud af, når hun er ældre og jaa god minder om det..

Min søster fik det lavet og da jeg så det, så jeg det var en fed oplevelse og se. Så både billeder og CD-skiven.. og ud fra dette er vores beslutning også taget.

Vi skal have laver det i flensborg, da det er billigere end herhjemme  410 kr.

Men ang om i skal ha' lavet det, er jo noget i skal skal beslutte sammen.. Men hvis det var mig så havde jeg gjort det og jaa skal jo  for det kan være senere hen at i ville fortryde, at i ikke fik det lavet.. Men har du ikke nogen veninder/venner som har fået det lavet, så du kan se det..?? Så kunne det være det ville hjælpe med og tage en beslutning..

Hilsen Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.