Selvstændig, men hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvis nu man bare ikke kan få job, og man ikke længere gider gå hjemme og glo. Man har allerede to uddannelse, og det hjælper ikke på jobsituationen. Man kunne rigtig godt tænke sig, at blive sin egen chef.

MEN man har ingen idé om hvad man skal starte ud med, hvad har Baby.dk's brugere så af gode forslag til noget man kan være selvstændig indenfor?

Mine uddannelser er indenfor økonom og kommunikation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Dinna88

Øhhh.. bøøøh.. Økonomi... rådgivning? Jeg synes det er utroligt modigt bare at sige "jeg vil være selvstændig med whatever"  

Kommunikation ved jeg ikke havd du kan gøre med, udover at du måske kan arbejde med noget reklame.

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Øhhh.. bøøøh.. Økonomi... rådgivning? Jeg synes det er utroligt modigt bare at sige "jeg vil være selvstændig med whatever"  

Kommunikation ved jeg ikke havd du kan gøre med, udover at du måske kan arbejde med noget reklame.

Jeg tænker også at jeg nok ikke skal være selvstændig indenfor min uddannelse, da det "kun" BA uddannelser jeg har, og altså ikke noget stort....

Jeg tænker at sælge et eller andet... Men hvad??? Altså noget jeg kan importere til billige penge fra udlandet, og så sælge lidt dyrere over nettet? Og det er der jo tusindvis af mennesker der har gjort før mig...  SUK, jeg vil bare så gerne være min egen chef!

Jeg kan lægge budgetter, og privatbudgetter er jeg hammer god til. Privatbankrådgivning kan jeg også, men jeg tror bare ikke rigtig der er et marked for at være selvstændig indenfor dette fag..

Anmeld

31. juli 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Jeg tænker også at jeg nok ikke skal være selvstændig indenfor min uddannelse, da det "kun" BA uddannelser jeg har, og altså ikke noget stort....

Jeg tænker at sælge et eller andet... Men hvad??? Altså noget jeg kan importere til billige penge fra udlandet, og så sælge lidt dyrere over nettet? Og det er der jo tusindvis af mennesker der har gjort før mig...  SUK, jeg vil bare så gerne være min egen chef!

Jeg kan lægge budgetter, og privatbudgetter er jeg hammer god til. Privatbankrådgivning kan jeg også, men jeg tror bare ikke rigtig der er et marked for at være selvstændig indenfor dette fag..

nej, en bachelor kan du ikke bruge til meget i dag!

Jeg synes godt nok det lyder som noget af en chance at tage - som du også selv skriver. jeg ville ikke turde det, overhovedet.  

Noget der virkelig er efterspørgsmål på, men som der også er gået dille i, er at være kreativ. Kan man sit kram, så kan man virkelig tjene godt på det skidt. 

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

nej, en bachelor kan du ikke bruge til meget i dag!

Jeg synes godt nok det lyder som noget af en chance at tage - som du også selv skriver. jeg ville ikke turde det, overhovedet.  

Noget der virkelig er efterspørgsmål på, men som der også er gået dille i, er at være kreativ. Kan man sit kram, så kan man virkelig tjene godt på det skidt. 

Og kreativ, det er jeg så absolut IKKE

Anmeld

31. juli 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Og kreativ, det er jeg så absolut IKKE

Så ved jeg sgu ikke helt. At blive selvstændig skal jo også være gennemtænk og alt det der. Desuden er vi i en tid, hvor det kan være ekstra risikabelt jo

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Så ved jeg sgu ikke helt. At blive selvstændig skal jo også være gennemtænk og alt det der. Desuden er vi i en tid, hvor det kan være ekstra risikabelt jo

Åhhh du er alt for klog...

Det skal være spontant og vildt, og helst startes i dag...

Anmeld

31. juli 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Åhhh du er alt for klog...

Det skal være spontant og vildt, og helst startes i dag...

hahahaha. Yaikes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.