uha den er ikke nem.. men jeg tror helt ærligt at når du skriver det som du gør det, så har dit hjerte taget valget frem for hjernen..
jeg har selv et barn imod farens ønske, og jeg elsker hande over alt på jorden, og kunne slet ikke forestille sig hvordan mit liv ville være uden hende ..
jeg er også gravid med nr. 2 sammen med min nye kæreste ... vi er blevet enige om at vi skal beholde barnet, for vi ved ikke om forholdet kan holde til et barn, men som han siger, jeg ville ikke kunne være i et forhold med en jeg fik en abort for, så det ville uden tvivl ødelægge forholdet.. og vi er da begge glade for det nu vi har snakket det igennem. desuden synes vi at når man som os ikke har kunne finde ud af at beskytte sig, så bør man ikke få en abort, da det så ville være en form for nød-prevention... og det synes jeg er en forkert måde at bruge aborten på.. den er ok hvis kondomet springer, men har man ikke beskyttet sig, så må man tage imod den gave som så mange andre ville give begge deres ben for ..
jeg valgte imod kærestens vilje sidste gang fordi at han efter mn mening ikke havde ret til at bestemme over min krop og år det tilmed var mig der beskyttede mig, og han ikke gjorde overhoved, ja så er valget mit ... og en abort var bare ikke en mulighed for mig, hvis man ikke føler for det 100 % er det noget man fortryder i resten af sit liv, og de sorg vil jeg ikke byde mig selv når jeg inderst inde ønskede barnet ..
synes det lyder som om at du har taget valget, og vil det her lille barn rigtig meget . min mormor sagde noget klogt til mig da jeg skulle vælge HUSK- VI FORTRYDER KUN DE BØRN VI IKKE FÅR 
men det er ikke en nem beslutning, håber du træffer den rigtige, uanset hvad du vælger for jer 
Anmeld