Er der nogen på kontanthjælp som kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

mc90

Hej!

Håber der er en af jer der kan hjælpe mig.

Skal have kontanthjælp i 2 måneder da jeg er "ledig" indtil jeg starter job 1. sep.

Spørgsmålet lyder: Hvornår bliver en kontanthjælp udbetalt? Den sidste bankdag i måneden, eller d. 1??

Hjææææææææææææææææælpp!!! der ikk gået penge ind idag, hvilket jeg nok havde regnet med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Frk. Diness

Den sidste bank dag...

Jeg har fået min i dag..

Anmeld

31. juli 2012

louise8723

Hvornår har du søgt?

Anmeld

31. juli 2012

mc90

Jeg har for nogle uger siden, men blev lovet at den kom til august.. blev lagt øverst i bunken da jeg fik afslag fra a-kassen og dagpenge... så de lovede det ville gå stærkt - da jeg som sagt ikke fik nogen dagpenge

Anmeld

31. juli 2012

B&J

ring ned og spør jeg får mine penge idag.. men det kommer også an på hvornår du har søgt osv

håber du finder en løsning

Anmeld

31. juli 2012

mc90

B&J skriver:

ring ned og spør jeg får mine penge idag.. men det kommer også an på hvornår du har søgt osv

håber du finder en løsning

De har lukket nu, men må ringe i morgen.. Ikke sjovt med stort overtræk samt regninger der skal betales.. ØV!

Anmeld

31. juli 2012

B&J

mc90 skriver:

De har lukket nu, men må ringe i morgen.. Ikke sjovt med stort overtræk samt regninger der skal betales.. ØV!

nej det er nemlig ikke sjovt men har du fået papir på du får din løn nu her for det gør man jo

Anmeld

31. juli 2012

mc90

B&J skriver:

nej det er nemlig ikke sjovt men har du fået papir på du får din løn nu her for det gør man jo

Jep, det har jeg nemlig.

Anmeld

31. juli 2012

B&J

mc90 skriver:

Jep, det har jeg nemlig.

jamén så burde de da også været kommet idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.